Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l’estiu
En el marc del ple de gener el consistori aprova inicialment el projecte per tenir un servei d’autobús urbà circular que funcionaria inicialment en horari de matins.
Sant Vicenç de Castellet preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l’estiu. Foto: SVC

ST. VICENÇ / Redacció/ Sergi Vázquez  
30/01/2026 13:53
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet té previst estrenar la primera línia de bus urbà del municipi passat l’estiu. En el marc del ple de gener d’aquest dimecres, el consistori ha aprovat inicialment el projecte per fer realitat un servei d’autobús urbà circular que funcionaria de dilluns a divendres. Amb una freqüència de pas aproximat de 40 minuts, la línia circular enllaçaria el nucli urbà amb els barris de la Farinera i la Balconada a través de divuit parades amb aturades a la zona esportiva, al CAP, al centre de Sant Vicenç de Castellet, a l’església i a totes les escoles, entre altres.

El projecte, una de les accions recollides en el Pla d’Actuació Municipal d’aquest mandat, vol donar resposta a una demanda històrica per part dels veïns i veïnes de Sant Vicenç de Castellet. La regidora de Mobilitat de Sant Vicenç de Castellet, Isabel Molina, destaca que “es tracta d’un projecte llargament reivindicat que vol ajudar a cohesionar el municipi amb un servei que vol acostar els barris al nucli urbà i facilitar a tot el veïnatge l’accés als comerços i serveis”.

Tràmits pendents

Un cop feta l’aprovació inicial, el projecte continuarà els tràmits legals necessaris per avançar i és previst que s’aprovi de manera definitiva en el ple municipal de març. Durant els pròxims dies quedarà a exposició pública i podrà rebre les aportacions que es considerin necessàries. A partir d’aquí, l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet licitaria el servei abans de l’estiu amb la previsió que pugui entrar en funcionament el mes de setembre. El projecte es va començar a impulsar a l’estiu de l’any passat amb l’inici dels tràmits tècnics, la creació d’una comissió d’estudi del servei de bus urbà i la recollida d’una seixantena de propostes per part dels veïns i veïnes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES   BUS URBÀ 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reconeix els èxits dels equips esportius
BAGES
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
SÚRIA
L'Ajuntament de Súria rep un reconeixement pel seu suport a la donació de sang

ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica els controls d’alcohol i drogues al volant
ST. FRUITÓS
Mentissa Otium S.L. obté una parcel·la al polígon de la Carretera de Berga
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós impulsa una nova edició dels Pressupostos Participatius
"Newstalgia", la moda de la Generació Z que altera (i inquieta) els hostalers
Aprendre a comprar per Internet de manera segura
La tercera edició de la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra arriba a quinze espais el 26 de juny
"Tenim molts espais naturals, que fan que puguem ser més vulnerables del normal"
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Tall de trànsit a la plaça Major amb motiu d'una trobada de colles castelleres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]