Dijous 14 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La DO Pla de Bages a la Barcelona Wine Week
La Denominació d'Origen Pla de Bages tornarà a tenir una presència destacada a la Barcelona Wine Week (BWW) 2026, reafirmant la seva aposta per la qualitat, la singularitat i la projecció dels seus vins dins i fora del territori.
La Denominació d'Origen Pla de Bages tornarà a tenir una presència destacada a la Barcelona Wine Week.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
31/01/2026 11:59
L’alcalde Marc Aloy i el regidor Lluis Vidal Sixto passen el dia al barri del Passeig i Rodalies
10 anys com a plató de cinema amb xifres rècord de dies de rodatge i la nova Gala Plácido
L’Orfeó Manresà estrena Cantate
Un equip del grau en ADE guanya un dels premis de l'iFest 2026
En aquesta nova edició del saló de referència del vi espanyol, set cellers de la DO Pla de Bages participaran a la fira, mostrant la diversitat i personalitat d'un territori vitivinícola marcat per l'orografia, el clima i un fort vincle amb la tradició i la innovació. Els cellers es podran visitar al pavelló 8 del recinte de Montjuïc de Fira Barcelona, en els estands C284 a C296. En concret, hi seran presents Abadal (C284), Celler Sanmartí (C286), Exibis (C288), Oller del Mas (C290), Celler Grau i Grau (C292), Entrebosc (C294) i Collbaix (C296).

Varietats autòctones i identitat de territori, eixos clau de la participació

Un any més, la DO Pla de Bages posarà l'accent en la recuperació i posada en valor de les varietats autòctones, un treball estratègic que defineix el caràcter dels seus vins i contribueix a preservar el patrimoni vitivinícola del territori. En aquest context, la DO participarà en activitats i tastos professionals que permeten aprofundir en la singularitat de varietats com el Picapoll i el Mandó, exemples del compromís de la denominació amb vins d'identitat pròpia, arrelats al paisatge i amb una clara vocació de futur.

La Barcelona Wine Week 2026, punt de trobada del sector

La Barcelona Wine Week 2026 se celebrarà al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona i tornarà a reunir milers de professionals del sector vitivinícola, amb una àmplia presència d'expositors i compradors nacionals i internacionals. El saló s'ha consolidat com una cita imprescindible per al negoci, el coneixement i la projecció del vi espanyol als mercats globals. Durant els dies de fira, la DO Pla de Bages aprofitarà aquest aparador per donar a conèixer l'excel·lència dels seus vins, reforçar la seva visibilitat com a territori vitivinícola singular i reivindicar el seu paper dins del panorama del vi català i espanyol.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DO PLA DE BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
BAGES
La vinya i el sòl, pilars d'un cultiu més resilient
BAGES
Trobada de la gent de la pedra seca a la DO Pla de Bages

BAGES
La DO Pla de Bages participa en la jornada de dones del món del vi a Mallorca
BAGES
Produccions audiovisuals sobre el món de la vinya, el vi
LA FOTO DEL DIA
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Súria s'afegeix a la campanya Let's Clean Up Europe
Les roses del patí del Casino
L’alcalde Marc Aloy i el regidor Lluis Vidal Sixto passen el dia al barri del Passeig i Rodalies
10 anys com a plató de cinema amb xifres rècord de dies de rodatge i la nova Gala Plácido
L’Orfeó Manresà estrena Cantate
Un equip del grau en ADE guanya un dels premis de l'iFest 2026
Sant Fruitós de Bages aprova inicialment el nou POUM
El web municipal recupera l'exposició de l'any 2009 dedicada al surienc Salvador Reguant


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]