Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Aquest dissabte, l’Institut Gerbert d’Aurillac de Sant Fruitós de Bages ha celebrat el seu 25è aniversari amb un acte commemoratiu que ha reunit la comunitat educativa, exalumnes i representants institucionals del municipi.
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
26/03/2026 15:06
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
L’acte ha comptat amb l’assistència de l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, i del regidor d’Ensenyament, David Serrano i del director adjunt dels Serveis Territorials de la Catalunya Central, Nacho Vergara. La celebració s’ha iniciat amb una actuació musical a càrrec de l’alumnat del centre, que ha donat pas als parlaments institucionals.

Una de les intervencions ha anat a càrrec Josep Rafart, alcalde en el moment de la inauguració del centre, qui ha recordat els inicis de l’institut i ha volgut reconèixer la tasca dels exalcaldes Ignasi Sala i Bartomeu Ayala per fer possible la construcció d’un centre de secundària al municipi. L’acte també ha comptat amb les intervencions del director del centre, Carles Albors i de Lluís Virós, antic director del centre qui va va recordar a Eduard Casserras, qui va ser director i professor del centre i qui va traspassar l’any 2021.

La jornada ha estat marcada per una àmplia participació d’alumnes, exalumnes i entitats locals com participació de l’hereu i la pubilla, els dansaires de l’Esbart Som Riu d’Or, així com el ball de gegants a càrrec de la colla de geganters i grallers del municipi i una exhibició de patinatge del Club CEFAR.

Un dels moments més especials ha estat la presentació d’un nou gegantó i un nou nan, el gegantó Gerbert d’Aurillac i el nan Batxibac, creats pels mateixos alumnes. Així mateix, l’acte ha servit també per estrenar l’himne de l’institut, també creat per l’alumnat. L’Institut porta el nom de Gerbert d’Aurillac, savi del segle X que va destacar com a matemàtic i científic, i que simbolitza els valors de coneixement, innovació i esperit crític que el centre ha promogut al llarg dels seus 25 anys d’història.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages mostra els lligams amb Sucre (Bolívia) amb una exposició fotogràfica
BAGES
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages impulsa una nova formació de ràdio

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ja té els guanyadors del primer concurs de músics
SÚRIA
Tornen les caramelles de Súria per les Festes de Pasqua
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament rehabilitarà completament l’edifici de l’emissora de ràdio
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
L’Hospital de Berga impulsa la campanya “Parla amb mi, no per mi”


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]