En categoria femenina, la classificació final ha estat: CATALUNYA (258,5 punts), COMUNITAT VALENCIANA (253,5), ANDALUCIA (222,5) fins a 17 diferentes comunitats. En categoria masculna, la classificació final ha estat: ANDALUCIA (238 punts), CATALUNYA (231), COMUNITAT VALENCIANA (231), fins a 17 diferents comunitats.
A nivell individual, destacada actuació dels tres atletes de l'Avinent: La llançadora ANNA RECUENCO s'ha imposat clarament i amb molta autoritat en el concurs de Disc, llançant l'artefacte fins uns magnifics 48,18 metres, millor marca personal, millorant el seu propi rècord de Catalunya, i posicionant-se com a segon millor registre de l'història de l'atletisme espanyol, acostant-se molt als 48,51 metres de EVA MARIA PAULINNE que es l'actual rècord estatal.
El velocista EDUARD LOPEZ s'ha imposat en els 300 metres llisos aturant el cronometre en 35"21 (MMP), que representa nou Rècord sub16 de l'entitat en la distància. El velocista HUGO GALLARDO ha aturat el cronòmetre en uns bons 12"11 en els 100 metres llisos, cursa que es va desenvolupar amb un vent contrari de -4,5 m/sg que va dificultar la realització de bons registres.
La velocista JULIA PLANAS ha estat 7a en els 100 metres llisos amb 12"57. En semifinals va marcar 12"76. Tanmateix, GALLARDO i LOPEZ han format part del quartet català de relleus 4x300 metres, marcant 2'28"68 que significava la 4a milor marca entre comunitats, i JULIA PLANAS ha fet el mateix en el quartet femení català de relleus 4x100 marcant 48"86 i situant Catalunya en la cinquena posició, otorgant valiosos punts a la selecció.