Dimarts 06 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament explicarà les ajudes del Pla de Barris per rehabilitar habitatges
En una sessió informativa dirigida a veïns i propietaris d’immobles de la zona inclosa en el Pla de Barris es detallaran les subvencions disponibles i els requisits per accedir-hi. Serà el dimarts 6 d’octubre a les 18.30 h.
L'Ajuntament explicarà les ajudes del Pla de Barris per rehabilitar habitatges. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vázquez  
01/10/2026 15:18
L'Ecoviure fa un balanç satisfactori de la fira-mercat malgrat el mal temps
El Museu de Manresa reivindica el llegat pioner de l'Associació de Dones del Bages
A la venda les entrades del musical ‘The Book of Mormon’
Els Tallers Gratuïts per a adults comencen aquest mes d'octubre
L’Ajuntament de Manresa ha organitzat una sessió informativa per explicar els ajuts per a la rehabilitació d’habitatges del Centre Històric en el marc del Pla de Barris i Viles de Catalunya. L’acte tindrà lloc el dimarts 6 d’octubre, a les 18.30 h, a l’Anònima, i està dirigit als veïns i propietaris d’immobles del Centre Hist&ograv e;ric. En la sessió s’explicaran els detalls de la convocatòria d’ajudes i les actuacions que poden rebre subvencions, els percentatges dels ajuts i el calendari que s’ha establert. L’acte també servirà per resoldre possibles dubtes.

El Pla de Barris és una oportunitat única per transformar el Centre Històric de Manresa, la recuperació i reactivació del qual és una prioritat per a la ciutat. Les bases de les subvencions es van aprovar durant el Ple municipal d’octubre i en el seu global les subvencions públiques destinades a les actuacions de privats ascendeixen a prop de 6 milions d’euros i preveuen mobilitzar prop de 9,5 milions un cop sumada la inversió privada.

En la sessió també es parlarà de l’Oficina Local del Pla de Barris. Es tracta de la finestreta única que ofereix un assessorament personal i totalment gratuït per a la realització de tots els tràmits. Més enllà d’aquesta sessió dirigida al públic en general, també s’ha fet una convocatòria per donar a conèixer els aspectes de caràcter tècnic adreçada als diferents col·legis professionals de la ciutat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PLA DE BARRIS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ecoviure fa un balanç satisfactori de la fira-mercat malgrat el mal temps
MANRESA
El Museu de Manresa reivindica el llegat pioner de l'Associació de Dones del Bages
ACTUALITAT
El Casal Independentista Alimara de Manresa celebra la seva primera assemblea de sòcies

MANRESA
Manresa acull una jornada sobre cooperatives en entorns rurals
ACTUALITAT
Els 50 anys de Foto Art, tema de l'octubre del Pou de la Gallina
WATERPOLO
El CN Manresa remunta a Tenerife amb tres gols finals
Jugadors i cos tècnic del CE Manresa seguint el sorteig de la Copa del Rei
El grup de folk bagenc T’Embolica la Troca estrena nou disc aquest dissabte al teatre Conservatori
L'Ecoviure fa un balanç satisfactori de la fira-mercat malgrat el mal temps
La geganta Pubilla de Manresa celebra 75 anys amb una exposició a l'Espai 7 del Casino
El Museu de Manresa reivindica el llegat pioner de l'Associació de Dones del Bages
Sant Fruitós inverteix 744.00 euros en la millora de l’enllumenat públic
Precaució per la probabilitat de pluges intenses de nou aquesta tarda i vespre al litoral i prelitoral
Els 50 anys de Foto Art, tema de l'octubre del Pou de la Gallina


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]