Dilluns 22 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Perfumeria Regina guanya el concurs d’aparadors de l’Aixada
L’establiment del carrer Cap del Rec s'emporta un cap de setmana per a dues persones a Andorra en un hotel de quatre estrelles
Imatge de l'aparador. Foto: AJM

MANRESA / Redacció  
27/02/2017 17:42
Demanen prudència avui dilluns en el pic de temperatures més extremes a gran part del país
L'Ajuntament de Manresa demana prudència a la ciutadania davant l'onada de calor intensa
Festes de Sant Pere de la Carretera de Santpedor de Manresa
Campanya de publicitat institucional d'Incendis Forestal
La Perfumeria Regina, situada al carrer Cap del Rec, 4, ha estat l’establiment guanyador de la tercera edició de concurs d'aparadorisme i decoració interior de la Fira de l'Aixada de Manresa. El premi aconseguit és un cap de setmana ofert per Viatges Caditravel per a dues persones a Andorra, en un hotel de quatre estrelles i amb entrades incloses al centre termal de Caldea.

L’objectiu principal d’aquest concurs és implicar i promoure el comerç local en les activitats que es duen a terme durant la Fira de l’Aixada. La participació era oberta a tots els establiments d’àmbit comercial, de restauració i allotjament turístic de l'entorn immediat a l'espai on s’ha dut a terme el certamen i el tema havia d’estar en consonància amb l’ambientació medieval, a l’entorn del S. XIV, que és l’època en què situem la Fira de l’Aixada.

El jurat del concurs –que ha triat guanyador entre 11 establiments participants- ha estat format per Jaume Arnau, regidor de Comerç de l’Ajuntament de Manresa;  Anna Martí, de l’Associació Manresa de Festa; Sebastià Suet; de Manresa Comerç; i Sergi Roncal, de l’Associació de Comerciants Sobrerroca, Plaça Major, Sant Miquel i voltants.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AIXADA 2017  TOTES LES AIXADES 
També et pot interessar:
MANRESA
Més de 60.000 persones passen per la Fira de l'Aixada
MANRESA
NOVA GALERIA: Els personatges de l’Aixada
MANRESA
L'Aixada viu una de les seves edicions més primaverals

MANRESA
La Fira de l'Aixada també ens deixa detalls
MANRESA
Manresa sorteja dos caps de setmana a la ciutat en motiu de l'Aixada
MANRESA
Molt ambient i un sol esplèndid en el primer dia de l'Aixada
Una vesprada des del mirador de la Balconada
Les IX Jornades Althaia baten rècord de participació i posen el focus en el treball en xarxa
Campanya de publicitat institucional d'Incendis Forestal
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
Demanen prudència avui dilluns en el pic de temperatures més extremes a gran part del país
Projectes de l'alumnat de Manresa, guardonats a la 20a edició dels Premis Nous i Noves Professionals
L'Ajuntament de Manresa demana prudència a la ciutadania davant l'onada de calor intensa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]