|
| El PDeCAT sospita que Estefanell i Culell van gravar Bonvehí |
| El dirigent demòcrata donarà explicacions avui a Manresa |
 |
| Estefanell i Culell estaven al mateix restaurant que Bonvehí el 31 de març. Foto: Jordi Preñanosa |
|
| BAGES / Redacció |
| 14/04/2017 10:31 |
El PDeCAT està analitzant l'àudio en que s'escolta David Bonvehí apostant per presentar "un candidat autonomista" en cas de fracàs del referèndum per determinar qui el va enregistrar i com es va filtrar. Segons fonts pròximes a Bonvehí citades per La Vanguardia, el partit sospita d'ERC.
I és que el mateix dia del dinar del PDeCAT al restaurant El Vermell de Manresa, el 31 de març, també hi havia Mireia Estefanell, portaveu d'ERC a l'Ajuntament de Manresa i primera tinent d'alcalde, i Pere Culell, excandidat dels republicans a la capital del Bages.
A més, el rotatiu ha publicat un àudio en què se sent un breu diàleg, suposadament entre els dos republicans, en què es pregunten si ja han enviat un 'whatsapp' al seu líder, Oriol Junqueras, per comentar-li el que havia dit el número dos del PDeCAT.
Aquest divendres al migdia David Bonvehí donarà explicacions als mitjans sobre les polèmiques declaracions i la investigació que està fent el partit de la gravació. |
|
|
|
Ignasi | 14-04-2017 | 19:42
|
|
Sigui com sigui, tot això no ajuda al procés. Els independistes tenim clar el vot. Als qui dubten, encara els fa ser més indescisos i davant de la por, el NO els dóna seguretat.
|
|
| |
| Tots els comentaris |
|
|