Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Decathlon Manresa ofereix una doble ració d'esport
Serà el dissabte 22 d'abril i comptarà amb la col·laboració d'Elena Vers Estudi de Pilates
Redacció  
13/04/2017 13:00
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Una vegada més, Decathlon Manresa i Elena Vers Estudi de Pilates organitzen per quarta vegada una sortida de marxa nòrdica aquest dissabte dia 22. Les sortides de marxa nòrdica s'han convertit en una tònica habitual a Decathlon Manresa, amb la intenció de donar a conèixer aquesta nova i completa disciplina esportiva entre els seus clients. L'activitat s'iniciarà a les 10h del matí i transcorrerà per la zona de Viladordis.

A més, a aquells participants que no disposin de pals de marxa, se'ls facilitarà uns pals de la marca Newfeel. Al finalitzar l'activitat, tots els participants podran recuperar-se de l'activitat a base d'estiraments dirigits i nutrició esportiva Aptonia. Un cop finalitzada aquesta activitat, a les 11:30h s'ha preparat una sessió de bodybalance per part de monitors d'Elena Vers Estudi de Pilates.

El bodybalance es un programa d'entrenament que combina tres disciplines; tai chi, ioga i pilates. Aquest entrenament, creat a Nova Zelanda l'any 1998, millora la flexibilitat, la força i aporta una sensació de calma, harmonia i benestar. La participació en ambdues activitat és absolutament gratuïta i les inscripcions es poden realitzar a la recepció de Decathlon Manresa o bé el mateix dissabte abans de les sessions. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESPORTS DECATHLON  TENDÈNCIES  SALUT 
També et pot interessar:
SANITAT
67 hospitals catalans s'uneixen per millorar la qualitat i l'adequació de l'atenció sanitària
ACTUALITAT
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura
MANRESA
Manresa defensa naturalitzar els patis escolars per millorar la qualitat de l'aire i la salut mental

ACTUALITAT
La Fundació Sant Andreu Salut colabora en el Festival Vida al final de la vida
SOLSONÈS
Solsona posa el focus en la soledat no desitjada
ACTUALITAT
Salut inicia la vacunació contra la grip i la COVID-19
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]