Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arrenca la Setmana de la Joventut de Cardona
Una activitat que s'estrena enguany és la pintada dels logos de les colles a la plaça de bous
La plaça de bous serà un dels escenaris on es desenvolupen les activitats programades per aquesta setmana. Foto: AjC

CARDONA / Redacció  
02/09/2017 14:22
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
El torneig de bàsquet 3x3 d'aquest dissabte donarà el tret de sortida a la Setmana de la Joventut de Cardona. La competició començarà a les quatre de la tarda a la plaça de bous. Les activitats continuaran a les deu de la nit amb un pregó alternatiu i l’electroencierro amb Sebastian Rodríguez DJ, que consistirà en la baixada des de Sant Miquel fins a la plaça de bous simulant un encierro.

El diumenge a dos quarts de cinc es durà a terme una activitat que s’estrena en aquesta setmana de la joventut: la pintada dels logos de les colles a la plaça de bous. A les deu de la nit es podrà veure la pel·lícula Las vacaciones de Mr. bean en una sessió de cinema a la fresca organitzada per Cardona Jove i el Cinema Amateur Cardoní.

Dilluns continuaran les activitats a dos quarts de sis de la tarda amb el popular concurs de castells de sorra i més tard, a les deu de la nit, una gimcana esportiva, per a majors de 14 anys. Dimarts a les cinc de la tarda es farà guerra d’aigua. Ja a la nit, a les deu, es farà una gimcana bruta per a majors de 16 anys. Per acabar, el dimecres a les sis de la tarda hi haurà una xocolatada, i a dos quarts deu es farà el sopar de colles a la plaça de bous, seguit de la Nit Cardonina, en què hi participen grups i discjòqueis de la vila.

Festa Penya Barcelonista de Cardona
El dijous 7 de setembre, la Penya Barcelonista de Cardona celebrarà la seva festa anual. Els actes començaran a les set de la tarda amb una cercavila amb els grallers de Cardona i l’avi del Barça. A dos quarts de vuit començarà la botifarrada i, seguidament, a dos quarts de nou hi haurà ball amenitzat per Samba Show. Els actes clouran amb un concert del grup Yerbagüé a dos quarts d’onze. 

Per a més informació dels actes de la setmana de la joventut també poden consultar aquí

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JOVENTUT 
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages impulsa el nou Pla Comarcal de Joventut
BÀSQUET
Bones vibracions a Artés en el primer partit de pretemporada del BAXI Manresa
CARDONA
Cardona omple el Nadal de propostes pels joves

MANRESA
El CAE realitzarà cursos adreçats a persones treballadores
MANRESA
Joventut actualitza els equipaments destinats als joves
BAGES
Ferrer treu al mercat fruits secs 100% ecològics i socials
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]