Dimarts 17 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Gent de Balsareny valora pactar amb ERC per formar govern
Aida Pérez, número 5 de la candidatura, serà la nova regidora de la formació després de la renúncia sobtada del fins ara alcalde, Albert Neiro
Aida Pérez, a la dreta, amb els membres de Gent de Balsareny a la candidatura municipal del 2015. Foto: GdB

BAGES / Noemí Badrenas  
19/09/2017 11:58
Manresa tanca el 2025 amb 7,5 M€ de romanent i menys deute
Arriben de nou a Manresa els millors joves talents musicals de Catalunya
Primera Jornada de comunicació local i comarcal reunint a tot el sector
Healthy Communities 2030 publica el seu primer article científic
El grup municipal Gent de Balsareny (GdB), que fins ara governava l'Ajuntament de Balsareny amb minoria de quatre regidors, es reunirà a mitjan d'aquesta setmana amb ERC amb l'objectiu de "debatre les diverses possibilitats que permetrien garantir una major estabilitat", segons un comunicat fet públic aquest dimarts per l'equip de govern, després de la renúncia sobtada la setmana passada de l'alcalde, Albert Neiro.

En el text la formació també avança que Aida Pérez Díaz serà la nova regidora del grup. Pérez, que ocupava el número de cinc de la candidatura, és enginyera química i ha participat i col·laborat en diverses entitats del poble com ara l'Agrupació Escolta i Guia Guillem de Balsareny, el Club Natació i Càritas.   

Així, segons el comunicat, GdB "referma la seva voluntat de seguir treballant des del govern per seguir duent a terme el projecte de canvi iniciat aquest mandat". En aquest sentit, la formació independent (nascuda dels cercles del 15-M i adscrita a ICV mitjançant la seva marca blanca Entesa) creu que "davant un ple de l'Ajuntament tan plural es torna a plantejar la necessitat de garantir una major estabilitat política municipal que permeti assegurar al màxim la continuïtat de les principals línies de treball i les polítiques iniciades".
 
Per aquest motiu, assegura, a mitjan d'aquesta mateixa setmana mantindrà una primera trobada amb el grup municipal d'ERC, ja que "són els republicans el grup amb el que s'ha pogut arribar a més acords en projectes concrets al llarg d'aquests dos anys de mandat i, tal com ells mateixos han assegurat aquests dies, amb el que existeix una major coincidència en polítiques socials".
 
GdB creu que després de la dimissió de l'alcalde, el municipi necessita la tornada a la normalitat el més ràpid possible tot garantint la continuïtat dels treballs iniciats, i és en aquest sentit que espera "la corresponsabilitat d'altres grups per fer-ho possible".
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ALCALDE BALSARENY  BALSARENY 
També et pot interessar:
BAGES
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort violenta d'un home a Balsareny
LA FOTO DEL DIA
Vistes des del castell de Balsareny
ACTUALITAT
"Senyores" a La Tempesta de Balsareny

BAGES
Balsareny ha celebrat la Fira del Món geganter
BAGES
Estudi sobre la mobilitat escolar a Balsareny
BAGES
Balsareny ja disposa de mapa de patrimoni cultural
La Junta de la Séquia i Aigües Manresa reforcen la protecció del llac de l’Agulla
Manresa tanca el 2025 amb 7,5 M€ de romanent i menys deute
El Kursaal acollirà aquest dijous ‘CAU’, un espectacle poètic i immersiu de la Cia. Ponten Pie
Arriben de nou a Manresa els millors joves talents musicals de Catalunya
Sant Fruitós de Bages tanca l’exercici 2025 amb un romanent net de gairebé 2 milions d’euros
Nature in English: una proposta original i educativa
Ple total a la presentació del nou grau en Dret que s'impartirà a partir del curs 26-27 a UManresa
Manresa presenta un programa de Setmana Santa que combina tradició, música i solemnitat



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]