Dilluns 23 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Es presenten les millores en infraestructures al polígon La Cort
Aquest dimecres es va mantenir una reunió informativa amb empreses i propietaris del polígon d’activitat econòmica La Cort per presentar i valorar les actuacions que l’Ajuntament de Cardona preveu impulsar al polígon durant els propers anys.
Una imatge de la reunió informativa.

CARDONA / Redacció  
11/01/2018 12:16
Participada Cursa de la Dona de Manresa, que ara es diu "Memorial Txell Fusté"
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Models per millorar la qualitat de l'aigua potable
Concretament, les dues actuacions a realitzar són el “Projecte de portada d’aigües residuals a l’estació depuradora de Cardona” i el “Projecte de reparació de les voreres afectades pel creixement de les arrels dels arbres plataners i la millora dels accessos a les parcel•les”.El conjunt de les actuacions a realitzar comporta una inversió de 589.080,82€.

Per portar-ho a terme, l’Ajuntament s’acull al Programa complementari de modernització de polígons de la Diputació de Barcelona, que en cas de concedir-se l’ajut, suposaria un percentatge important de subvenció per al primer tram de canalització d’aigües dins el polígon i la millora de les voreres.

Per altra banda, l’Ajuntament també és beneficiari dels ajuts directes de la Mesa de Concertació de la Diputació de Barcelona que permetrà finançar el segon tram del projecte de canalització d’aigües fora de polígon, a executar-se aquest mateix 2018.

El Programa de modernització de polígons de la diputació de Barcelona és una oportunitat per als municipis petits com Cardona ja que permet finalitzar i millorar infraestructures, equipaments i serveis existents per a garantir, entre altres, un funcionament adequat i dinàmic de les empreses ubicades a polígons.

La reunió amb les empreses ha permès també recollir les seves demandes per a la millora de la imatge del polígon La Cort, com la necessitat de millorar la periodicitat del manteniment i neteja de la calçada i voreres, la jardineria i la conservació dels embornals, així com la necessitat de millorar les zones d’aparcament, entre altres.Posteriorment a la reunió, una delegació de l’Ajuntament va visitar les instal•lacions de l’empresa AIRA SL (Assessorament Industrial Robòtica i Automatització SL), empresa especialitzada en robòtica, majoritàriament per al sector agroalimentari, que està experimentant un fort creixement invertint aquests darrers anys en maquinària altament tecnificada que li permetrà ser capdavantera en el seu sector.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Healthy Communities 2030 publica el seu primer article científic
CARDONA
Cardona impulsa una nova edició dels Batecs Culturals
CARDONA
Es consolida el projecte comunitari “Ultramúsics”

LA FOTO DEL DIA
Tast de vins a la Muntanya de Sal de Cardona
SOLSONÈS
Es reactiva el Consell de l’FP del Solsonès i Cardona
SOLSONÈS
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic
Tirada social de pistola estàndard plus al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Nuria Tarragó , campiona catalana de Trail
Un regal de la natura
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
Navarcles es prepara per viure una nova edició de la Fira de l’Abat, el 28 i 29 de març
Sant Fruitós de Bages recupera el llegat de l’artista Coloma Medina
La 40a edició de les Jornades Lacetània s'obren amb una xerrada sobre consum sostenible


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]