Dimarts 03 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Empreses del territori seleccionen alumnes d’ADE d’UManresa per fer pràctiques
La Fira borsa de treball aplega una trentena d'estudiants i una trentena d'empreses
La Fira borsa de treball aplega una trentena d'estudiants i una trentena d'empreses

UMANRESA / Redacció  
30/11/2018 12:13
El BAXI Manresa lluita i competeix però acaba perdent davant l'Unicaja
Victòria del Centre d'Esports Manresa a l'Escala
El CN Manresa goleja el Portugalete
Targeta per a persones que esperen la valoració de discapacitat
Les 27 empreses que estan adherides al programa Prèmium del grau en ADE de la Facultat de Ciències Socials del campus Manresa de la UVic-UCC han assistit avui a l’acte que s’ha fet en el marc de la fira borsa de treball, una iniciativa que posa en contacte estudiants del grau amb les empreses del territori interessades en acollir un d’aquests alumnes en període de pràctiques. La fira borsa de treball ha inclòs una conferència de l’economista i catedràtic d’estructura econòmica de la Universitat Ramon Llull, Santiago Niño Becerra.

L’economista ha parlat de “Tendències i perspectives” i ha explicat que ens trobem en un moment de canvi de model econòmic que passarà d’una economia basada en incrementar la producció a una economia centrada en produir en funció de les necessitats i basada en la productivitat i l’eficiència. Segons Niño Becerra, Espanya està en una molt mala situació per afrontar aquest nou paradigma perquè és el país de la Unió Europea que acumula el dèficit més gran, té un nivell de càrrega impositiva baix i està disminuint la despesa pública per fer front al pagament dels interessos del deute públic. Per a l’economista, la situació de Catalunya és molt millor per superar la crisi i adaptar-se a aquests nous canvis i ha assegurat que la independència “vindrà per la part econòmica i no per la política”.

28 alumnes de segon, tercer i quart curs d’ADE han participat en la fira borsa de treball. Els estudiants s’han reunit amb els responsables de selecció de les empreses que prèviament havien escollit en un llistat de  preferències. Després de les entrevistes, les empreses hauran de preseleccionar tres dels estudiants que hauran entrevistat. L’adjudicació final es farà tenint en compte una combinació dels interessos de l’empresa, els dels estudiants i  la nota mitjana de l’expedient acadèmic.

Les empreses Prèmium que col·laboren amb els estudis d’ADE d’UManresa són Ampans, Ausa, Busquet-Economistes Aditors, Control Sistemes, DENSO, Deporvillage, Fundació Althaia, Funderia Condals, Grup Santasusana, Grup Vilardell Purtí, Joieria Tous, Kids&Us, La Agrícola Regional, Macsa, Oliva Torras, Regió7, Sala Team, Sant Andreu Salut, SENSUS Consultoria, UVE solutions, FRIMAN, ICL, Inoxforma, Maxion Wheels, Mútuacat i Tècnium.

  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMANRESA  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Els estudis de Fisioteràpia incorporen un dinamòmetre
ACTUALITAT
El màster en Emergències Extrahospitalàries estrena l’espai
ACTUALITAT
La sexualitat en el context de les malalties cròniques

ACTUALITAT
El Patronat de la FUB aprova el pressupost
ACTUALITAT
UManresa consolida la seva aposta per la formació a mida per a empreses
ACTUALITAT
Vint-i-cinquena edició dels Premis a Treballs de Recerca de Batxillerat
Els veins de la Bonavista volen seguretat
Tirades socials, aquest cap de setmana, al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa goleja el Portugalete
La UVic-UCC impulsa el talent esportiu amb deu beques per a estudiants d’alt nivell
Anna Recuenco, titol català i rècord sub16. Les sub20, novenes en el català de clubs
El Covisa Manresa cau davant un gran Mataró
Victòria del Centre d'Esports Manresa a l'Escala
Targeta per a persones que esperen la valoració de discapacitat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]