Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’açaí, el brunch més de moda
Si aneu a fer un brunch, veureu que s’ha posat molt de moda anar a prendre un bowl d’açaí. Potser ja l’has vist a Instagram, a pàgines de salut o restaurants orgànics. Però no únicament és un plat visualment desitjable, sinó que és extremadament sa.
L’açaí, el brunch més de moda

AMIC (Alba Martos)  
11/09/2019 10:21
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
L’açaí és un fruit provinent  de la selva amazònica de Brasil. Semblant a un nabiu, però més gran i amb moltes més propietats. És ric en vitamina A, B, C i E, àcids grassos omega-3, 6 i 9, aminoàcids, calci, fòsfor i conté una bona quantitat de fibra i és pobre en sucres. Conté molts antioxidants, aportant proteïnes, vitamines i molts minerals, com ferro, zinc, magnesi i potassi. Per tant, és el que s’anomena un superfood.

I amb totes aquestes propietats, quins beneficis ens aporta aquesta fruita? Per començar, ajuda que el nostre cos estigui actiu i ple d’energia. A més és una fruita que ajuda a disminuir la gana. Els antioxidants que conté ajuden a rejovenir la nostra pell, desintoxicar el cos i reforçar el sistema immunològic. A més, ajuda a mantenir el nostre cos saludable, millorar la funció digestiva i a normalitzar els nivells de colesterols. El simple fet d'eliminar les toxines del nostre cos, ajuda a eliminar grassa, cremar els greixos saturats i a accelerar el metabolisme cremant calories.

El famós açaí bowl
En els últims temps, aquests bowls s’han fet especialment famosos. Podem dir, que és un dels esmorzars més saludables de començar el dia.
L’açaí bowl consisteix en pols o suc d’açaí (pots trobar-ho a botigues orgàniques o online), barrejat amb llet, granola o avena i fruita congelada. El més important és la consistència. Quan ho tinguis tot barrejat, a sobre li pots posar la fruita sense congelar que més t’agradi; la més habitual és el plàtan.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: GASTRONOMIA   TENDENCIES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El paper de la gastronomia en la cultura catalana
TENDÈNCIES
Consells per utilitzar els codis QR de forma segura
TENDÈNCIES
Vuit claus perquè una empresa digital triomfi

TENDÈNCIES
La UOC estudiarà si el dejú intermitent alenteix l'envelliment en dones postmenopàusiques
TENDÈNCIES
Què és l'Oniomania
TENDÈNCIES
Protegeix la teva mirada del cansament amb els contorns d'ulls
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]