Dilluns 16 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Un coral BAXI Manresa supera clarament al Filou Oostende
Els manresans aconseguir una àmplia victòria davant els belgues (85-58) per seguir imbatuts com a locals a la Basketball Champions League. El joc en equip, clau per fer front les envestides de l’Oostende.
Un coral BAXI Manresa supera clarament al Filou Oostende

Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/11/2019 11:10
El BAXI Manresa es veu superat al Palau Blaugrana
El Centre d'Esports Manresa venç al Lleida 0-2, i es manté a la part alta
L'animació del Carnestoltes omple el centre de la vila i el Pavelló
Tempesta de medalles de l'Avinent en el català màster shorttrack
El BAXI Manresa segueix amb el seu idil·li al Nou Congost en la seva tornada a Europa. Els manresans es van imposar al Filou Oostende per un contundent 85-58, la victòria més amplia de la temporada fins al moment. El joc coral dels locals (6 jugadors amb dobles dígits de valoració) es va imposar sobre un equip visitant que va basar el seu joc a la zona. Pedro Martínez va donar molts minuts a tots els jugadors, fins i tot donant descans als homes més carregats de minuts.

El partit començava amb un parcial de 0-5 favorable al Oostende, que trobava resposta de la mà d’un inspirat Sakho en aquest inici. Vaulet empatava l’enfrontament amb una jugada d’ensomni; tap en defensa, rebot en atac i jugada de 2 més 1. Un actiu Sima sumava 4 punts a la zona i assecava el punt fort als primers minuts dels belgues, el joc interior. La igualtat va ser la tònica d’un període que s’acabaria enduent el BAXI Manresa per la mínima.

El Filou Oostende es trobaria amb una gran defensa manresana en el segon parcial. Els belgues només van anotar una cistella en els primers 5 minuts per acabar amb 6 punts en el segon assalt. Amb un triple de Jou i un altre de Nelson el BAXI Manresa començava a obrir escletxa al marcador. Mitrovic i Sima, des de la línia de personal, corroboraven el domini manresà i donaven un nou màxim avantatge als seus de 13 punts. Una cistella final del conjunt visitant reduïa la diferència a 11 a la conclusió de la primera part del partit.

La bona ratxa del BAXI Manresa seguia a la sortida de vestuaris amb un Ferrari on fire, inèdit en el primer acte i autor de 8 punts consecutius que obligava a aturar el partit al tècnic visitant, Dario Gjergja. L’Oostende acumulava faltes que no desaprofitaven els jugadors manresans per eixamplar distàncies i escapar-se de 18 al lluminós. Dani Pérez es mostrava molt sòlid en defensa i acumulava fins a 3 recuperacions en aquests 10 minuts. El matx entraria en una dinàmica molt travada i les moltes interrupcions no donaven continuïtat en el joc. Els tirs lliures se succeïen en el tram final de període, que s’acabaria saldant amb els manresans guanyant de 17 punts.

El partit es posava molt de cara en l’inici de l’últim parcial gràcies a tres encerts de Magarity des de més enllà dels 6,75. El conjunt belga no trobava la manera de superar en la defensa del BAXI Manresa, molt seriosa durant tot el partit. Dulkys anotava una safata que feia augmentar la diferència al marcador fins als 26 punts i deixar el xoc pràcticament sentenciat. Amb la victòria a la mà, Pedro Martínez donava minuts als jugadors menys utilitzats, i aquests seguien sumant. Al final, quarta victòria dels manresans a casa, on continuen intractables.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa es veu superat al Palau Blaugrana
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
BÀSQUET
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació

BÀSQUET
El BAXI Manresa vol arrodonir a Hamburg la fase regular de l'Eurocup
BÀSQUET
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita el Hiopos Lleida, un equip en bon moment
Tempesta de medalles de l'Avinent en el català màster shorttrack
Un globus aerostàtic per contemplar les vistes
Els maratonians ho han clavat a Sevilla
Victòria del Covisa Manresa al Pujolet davant al Castelldefels
El BAXI Manresa es veu superat al Palau Blaugrana
El Centre d'Esports Manresa venç al Lleida 0-2, i es manté a la part alta
La consellera de Recerca i Universitats, visita UManresa
Obert el període d’inscripcions per al viatge en autobús a Alcalá del Valle


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]