Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament acorda suspendre la Fira Medieval
El govern de l’Ajuntament de Cardona, d’acord amb tots els grups polítics municipals, han acordat suspendre la Fira Medieval prevista pel 6 i 7 de juny a causa de la pandèmia de la COVID-19 que impedeix la seva celebració en condicions de normalitat, tal i com es realitzava cada any.
Fira Medieval de Cardona

CARDONA / Redacció  
16/04/2020 09:54
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
Els grups del consistori, a més, han acordat destinar els recursos de la Fira Medieval de Cardona, prop de 35.000 euros, a pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària de la COVID-19, especialment en aquells sectors més afectats, com són el comerç i els autònoms. En aquests moments s’està elaborant una convocatòria d’ajuts per a establiments que han hagut de tancar per la crisi, així com altres autònoms que han vist frenada la seva activitat. En aquest sentit també s’acordaran bonificacions en la taxa de residus comercials.
 
L’alcalde, Ferran Estruch, agraeix “la bona disposició de tots els grups municipals i la voluntat clara de treballar conjuntament en aquests moments difícils”, així com “la comprensió de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) i de les penyes i entitats que col·laboraven en l’organització de la Fira.”
 
Les primeres mesures econòmiques i socials, en marxa
Entre les principals mesures que s’han adoptat des de l’Ajuntament, inclou una modificació del calendari fiscal per tal que la ciutadania no hagi d’abonar impostos com l’IBI o l’impost sobre vehicles fins al mes de juny, o l’ampliació dels terminis de les liquidacions que es trobaven en període de cobrament. També s’han anul·lat els  pagaments de diferents serveis municipals, com les quotes de març i abril del Servei d’Atenció Domiciliària, del Servei d’Auxiliar de la Llar i del Servei de Teleassistència. Mentre duri la pandèmia per coronavirus, tampoc es cobrarà la quota del mercat setmanal, de l’Escola de Música Musicant i de la Llar d’Infants.
El govern també ha acordat doblar els recursos destinats al Pla Local d’Atenció a les Persones que passaran de 20.000 euros a 40.000 euros per donar suport a totes aquelles famílies que puguin tenir dificultats en els pagament de lloguers, subministraments i altres despeses, degut a la crisi de la COVID-19.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA MEDIEVAL  CARDONA 
També et pot interessar:
CARDONA
Cardona celebrarà la Festa Major amb més de quaranta actes
CARDONA
Un centenar de persones participen en una nova edició de l'«Estiu en Gran»
CARDONA
Reclamen a la Diputació de Barcelona una solució definitiva per a les obres de l’avinguda del Rastrillo

CARDONA
Miki Núñez, cap de cartell de la Nit de l’Empalme de la Festa Major de Cardona
CARDONA
Projecte de 10,5 milions d’euros per transformar i revitalitzar el nucli antic
CARDONA
Cardona presenta el cartell oficial de la Festa Major amb la mirada en els orígens de la celebració
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]