Dijous 12 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Solsonès continua amb xifres rècord de contagis per coronavirus i arriba als 37 casos diagnosticats en una setmana
El volum de positius també s’atribueix al nombre de PCR realitzades a Solsona, 377 de dilluns a divendres.
El Centre Sanitari del Solsonès va diagnosticar 37 casos nous de coronavirus de dilluns a divendres de la setmana passada.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
27/10/2020 20:48
Catalunya afronta un episodi de vent excepcional
El temporal de vent obliga a suspendre activitats a Manresa i el tancament del Parc de l'Agulla
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç
Sant Benet fa més lliure i flexible l'experiència medieval
El Centre Sanitari del Solsonès va diagnosticar 37 casos nous de coronavirus de dilluns a divendres de la setmana passada, una xifra que confirma l’augment de contagis més significatiu des de l’inici de la pandèmia a la comarca. Aquest volum de positius, però, també s’atribueix a l’important nombre de proves PCR realitzades, que durant aquests dies ha estat de 377.

El doctor Juan Campus, director mèdic del centre de salut solsoní, destaca l’esforç que s’està fent amb la realització de gairebé 400 tests en una setmana i en el seguiment dels positius detectats per tal d’evitar una major propagació de la COVID-19. Tot i això, Campus reconeix que “el virus està descontrolat i la seva capacitat de propagació no sembla que afluixi”. Pel què fa a la taxa de propagació, el Solsonès se situa en el cinquè lloc de Catalunya amb el valor més elevat, amb una ràtio de 2,24. Quant al risc de rebrot, la capital comarcal manté un índex molt alt de 967,78 punts.

Centres educatius sota control

En relació als grups confinats dels centres educatius, en continuen d’aïllats tres de l’Institut Francesc Ribalta i tres de l’Escola El Vinyet, aquesta setmana s’hi suma un grup de l’Escola Arrels I, mentre que quatre de l’institut ja han tornat a les classes presencials. En qualsevol cas, el virus està controlat, segons les proves a què es va sotmetre l’alumnat.

Cal recordar que la majoria de positius detectats les últimes setmanes al Solsonès presenten símptomes lleus, si bé el Centre Sanitari informa que la setmana passada va ingressar una persona gran. Les autoritats sanitàries fan una nova crida a la prudència i a complir les directrius que es dicten des del Departament de Salut.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COVID-19   SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
L’Ajuntament de Solsona treu a concurs dues places d’operari de brigada
SOLSONÈS
Solsona posa en marxa un portal interactiu dels pressupostos municipals
SOLSONÈS
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge

SOLSONÈS
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
SOLSONÈS
El Carnaval de Solsona combat les agressions
SOLSONÈS
Ja està disponible la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca 2026’
Vista dels edificis del carrer Guimerà de Manresa
Manresa i Vic oferiran els primers estudis de grau en Dret a la Catalunya Central
AQUA RESMAT inaugura a Sallent la seva nova seu
Catalunya afronta un episodi de vent excepcional
El temporal de vent obliga a suspendre activitats a Manresa i el tancament del Parc de l'Agulla
Risc extrem de ventades a Catalunya: es limita la mobilitat i se suspèn l'activitat
L’Ajuntament de Solsona treu a concurs dues places d’operari de brigada
Sant Fruitós reuneix més de 300 participants en una Cursa dels Llebrers


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]