Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Alguns consells per a un jardí petit a casa
A diferència del que passa amb els ambients d’interiors petits, on els espais han de ser buidats, als jardins petits com més plantes tinguis millor, ja que els racons que es generen entre les plantes simularan una major amplitud.
Alguns consells per a un jardí petit a casa.

casaycolor.com / AMIC  
21/11/2020 13:01
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
Tret que tinguis la possibilitat de contractar un jardiner perquè mantingui el lloc en perfectes condicions o siguis un afeccionat de la jardineria i t’agradi el seu manteniment, és recomanable que utilitzis gespa sintètica. El mateix ocorre amb les plantes que tinguis. Si no pots destinar-li molt temps, tria aquelles que menor manteniment requereixin.

Pel que fa als mobles, l'ideal és que comptis amb una sendera marcada on puguis posar uns mobles delicats. Els més resistents són els de ferro, i amb una correcta protección del material i una bona decoració, resulten confortants i càlids a la vista.
Si l'espai ho permet, col.loca una font, sempre una caiguda d'aigua li fa bé a un espai verd.

Si t'agraden les flors, tria diverses espècies amb floració en diferents èpoques de l'any, per a tenir sempre un bell toc de color. Les plantes aromàtiques són sempre una bona opció, especialment per l'aroma de les seves flors (com la lavanda), i a més, la majoria les podras fer servir a la teva cuina. Usa petits arbres, topiaris o arbustos, per a donar diferents grandàries i volums al disseny del teu jardí.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JARDINERIA   TENDÈNCIES 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona es converteix durant dos dies en la capital catalana de la jardineria
MANRESA
Nou contracte de jardineria, amb criteris a favor de la biodiversitat
TENDÈNCIES
Consells per utilitzar els codis QR de forma segura

TENDÈNCIES
Vuit claus perquè una empresa digital triomfi
TENDÈNCIES
La UOC estudiarà si el dejú intermitent alenteix l'envelliment en dones postmenopàusiques
TENDÈNCIES
Què és l'Oniomania
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]