Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa Turisme ofereix un recull de propostes per gaudir de la ciutat durant la Setmana Santa
Els visitants podran fer activitats a l’aire lliure, conèixer el patrimoni de la ciutat, descobrir l’enoturisme del territori així com participar en diferents propostes familiars.
Manresa Turisme ofereix un recull de propostes per gaudir de la ciutat durant la Setmana Santa.

LES PROPOSTES D'OCI / Redacció/ Jordi Preñanosa  
01/04/2021 16:11
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Manresa Turisme ofereix un recull de propostes per poder gaudir de la ciutat durant la Setmana Santa. Es tracta d’activitats variades, adaptades als diferents interessos dels visitants, que es poden consultar a l’apartat especial de Setmana Santa a la web manresaturisme.cat.

S’hi inclouen les principals opcions de turisme actiu i de natura com recórrer l’últim tram del Camí Ignasià des de Montserrat fins a Manresa, seguir els itineraris de l’Anella Verda, passejar pel canal de la Séquia o visitar la Torre Lluvià i el seu entorn. També s’hi integren propostes per descobrir o redescobrir el patrimoni de la ciutat. Conèixer què s’amaga a l’interior de la Seu, recórrer el carrer del Balç, visitar el Museu de la Tècnica o descobrir la ciutat a través d’una audioguia en són alguns exemples. L’enoturisme també té presència enles opcions per aquests dies festius. Manresa compta amb tres cellers de la DO Pla de Bages, que ofereixen tastos i experiències enoturístiques: Oller del Mas, Fargas-Fargas i Celler Collbaix El Molí.

Per tal de completar l’oferta habitual adreçada a famílies, Manresa Turisme i el CAE, recuperen el joc de pistes “El sabotatge dels bandolers”, una proposta que va tenir molt bona acollida durant les Festes de la Llum. L’objectiu del joc és aturar a un bandoler per tal d’evitar que contamini l’aigua de la Sèquia. S’hi pot accedir via mòbil a través d’una plataforma digital. Per rebre les instruccions de funcionament, cal inscriure’s prèviament a manresaturisme.cat.

Una altra proposta adreçada a les famílies és una activitat organitzada pels Armats de Manresa i Manresa Comerç, que consisteix a cercar elements dels vestits dels Armats als aparadors de les botigues de la ciutat i omplir una butlleta que dóna accés a un sorteig amb diferents premis. Les butlletes es poden trobar a l’Oficina de Turisme.

Finalment, la plataforma també inclou enllaços amb tota l’oferta disponible d’allotjament i restauració de la ciutat. Totes les activitats es realitzen tenint en compte els protocols i les mesures sanitàries decretades pel govern per gaudir de la ciutat d’una manera segura.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA TURISME   SETMANA SANTA 2021 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa Turisme estrena un joc d'investigació al Carrer del Balç inspirat en un 'Escape Room'
MANRESA
Manresa Turisme ofereix visites guiades gratuïtes cada dia 22 de mes
MANRESA
Manresa Turisme reprèn les visites guiades al patrimoni artístic del cementiri de Manresa

MANRESA
Manresa Turisme, present a la Fira Internacional de Turisme FITUR 2021
MANRESA
Manresa Turisme col·labora amb Bages Turisme i el Geoparc
SÚRIA
Les Caramelles de Súria es faran enguany en format reduït
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]