Dissabte 02 de desembre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Transéquia 2021, marcada per la COVID-19, aconsegueix recaptar 2.369,65€
L’organització de la Transéquia està satisfeta del resultat de l’aportació i de les inscripcions que ha estat de 286 participants, tenint en compte el context d’aquest any.
La Transéquia 2021, marcada per la COVID-19, aconsegueix recaptar 2.369,65€. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redacció/ Jordi Preñanosa  
16/04/2021 17:25
A la venda les entrades de més de 70 espectacles del Kursaal
Manresa promou la defensa dels drets humans amb actes
Coloma Bertran publica el videoclip de 'Desolació'
140 empresaris del territori en una trobada empresarial de networking
El passat 31 de març va finalitzar la que ha estat la Transéquia més estranya de tots els anys, i també la que donava més pes a la part solidària. Degut a la pandèmia provocada pel virus SARS-COV-2, l’organització es va haver de replantejar l’esdeveniment. Lluny de voler anular l’esdeveniment es va plantejar un format molt més lliure i enfocat a la part solidària, amb una causa lligada al territori i que ens ha tocat a tots de prop. Per això els beneficis de la Transéquia d’enguany es destinaran a la creació, juntament amb la Fundació Althaia, d’un ajut destinat al finançament de projectes de recerca científica mèdica sobre la Covid-19 per a professionals de la Fundació Althaia i Sant Andreu Salut.  
 
La Fundació Althaia i la Fundació Aigües de Manresa-Junta de la Sèquia, amb la col·laboració de la Fundació Sant Andreu Salut, han acordat engegar aquesta iniciativa solidària amb l’objectiu d’avançar en la recerca de la malaltia i les seves seqüeles.
 
L’ajut es dotarà en un 50% amb els diners recollits a la Transèquia, 2.369,65€ i la resta fins a 5.000€ amb fons propis de la Fundació Althaia.  Aquesta setmana s’ha fet la convocatòria amb caràcter intern, i està previst que es resolgui a finals del mes de maig.
 
La convocatòria vol posar en valor la recerca que es fa en el territori, posar en valor i contribuir a la retenció del talent científic que tenim i beneficiar directament a la població més propera. El projecte guanyador el decidirà un jurat format per dos membres de la Fundació Althaia, dos de la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia i un membre de la Fundació Sant Andreu Salut.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TRANSEQUIA 2021   FESTES DE LA LLUM 2021  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Entrega dels premis de concurs LlumCat
LES PROPOSTES D'OCI
Hem passat l’equador de la Transéquia
MANRESA
Una Transéquia adaptada a la Covid-19

MANRESA
La 37a Transéquia se celebrarà en un nou format adaptat a la pandèmia
MANRESA
La Fira de l'Aixada, suspesa per la Covid, tindrà una versió on-line
MANRESA
La Festa de la Llum 2021 celebra aquesta setmana els darrers actes
Vistes del solar on anirà la nova seu del Govern
Campanya per reivindicar la importància del comerç i la restauració local
El 84% de la població a Catalunya considera el sensellarisme un problema greu
La Màgia de Celebrar Nadal a Casa
A la venda les entrades de més de 70 espectacles del Kursaal
Coloma Bertran publica el videoclip de 'Desolació'
Manresa promou la defensa dels drets humans amb actes
140 empresaris del territori en una trobada empresarial de networking


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]