Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El projecte 'Bots pel Canvi Manresa 2022' es presenta dimecres
La voluntat de la proposta és la d’enfortir llaços entre joves, crear comunitat, promoure el sentiment de pertinença i compromís amb la ciutat i reconèixer el paper de l’art i de la cultura comunitària. La proposta també busca apropar el projecte Manresa 2022 als joves i fer-los partícips d’aquesta gran iniciativa de ciutat. Tothom que hi vulgui participar ho pot fer enviant un WattsApp al 676 66 41 42.
El projecte 'Bots pel Canvi Manresa 2022' es presenta dimecres. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
31/05/2021 21:46
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
La plaça Major acollirà aquest dimecres la presentació pública de ‘Bots pel Canvi’, que s’emmarca dins el projecte Manresa 2022. Es trac ta d’una iniciativa d’art comunitari que proposa acompanyar les persones en el seu creixement personal a través de la creació i l’aprenentatge musical en grup i amb pilotes de bàsquet. Una aposta per reconèixer i admirar les capacitats de les persones  joves, a través de reivindicar espais on el grup, el cos, la participació i les expressions artístiques siguin les protagonistes, contribuint a una transformació personal i grupal.

La iniciativa va arrencar aquest passat mes de març amb sessions de ‘Basket Beat’ dirigits a grups de joves de diverses entitats—n’hi van participar més de 250—, en uns tallers que van permetre apropar realitats personals i individuals per acabar generant espais de trobada i convivència a l’espai públic. Ara, el projecte s’obre a tota la ciutadania, amb la voluntat d’enfortir llaços entre joves d’orígens diversos, crear comunitat, promoure el sentiment de pertinença i compromís amb la ciutat i reconèixer el paper de l’art i de la cultura comunitària. La proposta també busca apropar el projecte Manresa 2022 als joves i fer-los partícips d’aquesta gran iniciativa de ciutat.

Així, dimecres 2 de juny a les 18 hores tindrà lloc una sessió oberta i participativa de Basket Beat que comptarà també amb la presència de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, del regidor responsable de Manresa 2022, Joan Calmet Piqué, i de la regidora de Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega Juncosa, i Josep Maria Aragay Borràs, promotor de Basket Beat. Tothom que hi vulgui participar ho pot fer enviant un WattsApp 676 66 41 42  al , tot i que també es podran apuntar en el moment de l’activitat, ja que es busca també una participació espontània. Se seguiran tots els protocols anti-Covid.

Un quart d’hora abans, a les 17.45 hores, es farà una atenció a mitjans de comunicació.

Una cita que s’allargarà tot l’estiu

Les sessions continuaran durant tot l’estiu. Les persones que tinguin ganes de participar d’aquest projecte ho podran fer els dimecres de 18 a 19.30 h a la plaça Major de Manresa. La cita serà de manera fixa durant els mesos de juny i juliol. L’activitat es desenvoluparà en grups de 10 en 10 per tal de mantenir les normes de seguretat. Cal inscriure’s al WhatsApp 684 168 724. Per més informació: www.manresajove.cat.

Tastet a la Festa del Riu

Aquest dissabte  29 de juny, dins la programació de la Festa del Riu, està previst realitzar un tastet de Bàsket Beat per tal de començar a donar a conèixer el projecte. Les inscripcions es poden fer a www.festadelriu.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BOTS PEL CANVI   MANRESA 2022 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa 2022 tanca l'Any de Commemoració amb 200.000 visitants a la ciutat
MANRESA
Manresa 2022 tancarà l'Any de Celebració amb un piromusical i un reconeixement a les entitats participants
ACTUALITAT
El darrer diàleg de l'Àgora Educació 2022 defensa la vigència de la pedagogia ignasiana

MÚSICA
Catalunya Música commemora els 500 anys de l'estada d'Ignasi de Loiola a Manresa
MANRESA
Més d’un centenar de professionals participen en la XVI Jornada de la Dermatologia Catalana
MANRESA
El 'Pacte Manresa 2022' insta els governs de tot el món a combatre el canvi climàtic global
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]