Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

PIMEC Catalunya Central i Mutuacat realitzen tests d’antígens gratuïts
Ambdues entitats segueixen col·laborant plegades per apropar les proves diagnòstiques de detecció de la Covid-19 al teixit productiu amb l’objectiu d’assegurar la continuïtat de l’activitat empresarial amb les màximes garanties per a la salut de les persones.
PIMEC Catalunya Central i Mutuacat realitzen tests d’antígens gratuïts.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
30/06/2021 14:12
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
PIMEC Catalunya Central i Mutuacat han signat avui un conveni de col·laboració pel qual seguiran realitzant tests ràpids d’antígens gratuïts per a les pimes i els autònoms del territori. L’acord, signat pel president de la patronal, Antoni Cañete, i pel director general de Grup Mutuacat, Sergi Macià, estableix la continuïtat de la campanya “PIMEC virus free” arreu del territori de la Catalunya Central per apropar les proves diagnòstiques de detecció i prevenció de la Covid-19 al teixit productiu amb l’objectiu d’assegurat la compatibilitat de l’activitat empresarial amb les màximes garanties per a la salut de les persones.

El president de PIMEC Catalunya Central, Esteve Pintó, ha explicat que les proves es duran a terme a través d’equips sanitaris, formats per professionals qualificats i certificats, i ha destacat que “la realització de cribratges massius que PIMEC està liderant dins el món empresarial és la millor acció per garantit la continuïtat de l’activitat econòmica mentre segueixi el procés de vacunació de la població”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TESTS D'ANTIGENS   PIMEC 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
La patronal metal·lúrgica de la Catalunya Central s’incorpora a Pimec com a nou soci
CATALUNYA CENTRAL
La Catalunya Central, present als Premis Pimec
ACTUALITAT
Pimec i l’Ajuntament de Manresa col·laboren per la transformació digital

CATALUNYA CENTRAL
Pimec preveu un 2026 de creixement econòmic moderat a la Catalunya Central
ECONOMIA
Pimec Comerç valora positivament l’aprovació de la modificació de la Llei de Comerç
CATALUNYA CENTRAL
Pimec constata la millora dels indicadors econòmics de les pimes de la Catalunya Central
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]