Dijous 19 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tractament fitosanitari en arbrat a diferents punts de la ciutat
L’actuació tindrà lloc la nit de divendres 30 a dissabte 31 de juliol als carrers Casanova i Canonge Mulet, i a les places Catalunya, 8 de Març i Anselm Clavé.
Arbres al carrer Francesc Macià.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
29/07/2021 11:02
La Fira Mediterrània impulsa 19 projectes a l’Obrador 2026
L'Ajuntament de Manresa denomina set nous espais de la ciutat amb noms de dones científiques
La vinya i el sòl, pilars d'un cultiu més resilient
Segona jornada organitzada per les tres càtedres de la UVic-UCC
La Unitat de Parcs i Jardins Urbans de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que durant la nit de divendres 30 a dissabte 31 de juliol de les 10 del vespre a les 6 de la matinada, es portarà a terme un tractament fitosanitari en diverses zones de la ciutat pel control de la plaga de psil·la i àcars, que són uns insectes que malmeten la vegetació.

Els arbres tractats són de les espècies Tilia i Albizia. Els treballs es faran als carrers Casanova i Canonge Mulet, i a les places Catalunya, 8 de Març i Anselm Clavé. Aquest tractament és una mesura necessària per a la salut dels arbres i permet combatre les plagues i les possibles malalties que puguin tenir. El tractament es farà amb un equip atomitzador per arribar a qualsevol part de l'arbre.

L'actuació es realitza en horari nocturn per evitar molèsties als veïns i, a més, es delimitarà la zona per evitar persones alienes al tractament. Als carrers on hi terrasses de bar, el tractament comença a partir de la una de la nit. Per a més informació es pot trucar al 010 (cost segons operadora) o al telèfon gratuït 93 878 23 01. També es pot utilitzar el nou servei de WhatsApp municipal 644 069 801.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El carrer Guimera, envoltat d'obres
‘Lookout Santa Cruz’ guanyador de la categoria Internacional de la tercera edició del Premi AMIC
Óscar García Jurado: «l'economia social és l'autèntica economia»
Alumnes d’escoles de música de Solsona, Súria, Vilafranca i Barcelona comparteixen partitures
La Fira Mediterrània impulsa 19 projectes a l’Obrador 2026
L'Ajuntament de Manresa denomina set nous espais de la ciutat amb noms de dones científiques
La vinya i el sòl, pilars d'un cultiu més resilient
Segona jornada organitzada per les tres càtedres de la UVic-UCC



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]