Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Invitacions per assistir als ballets de Festa Major i als concerts
La regidoria de Cultura també obre la reserva de places per a persones amb mobilitat reduïda.
Invitacions per assistir als ballets de Festa Major i als concerts.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/08/2021 12:37
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
La regidoria de Cultura de Solsona ha fixat els tres primers dies de setembre, entre dimecres i divendres de la setmana que ve, per recollir les invitacions per assistir als ballets tradicionals de la imatgeria festiva a la plaça Major els dies 8 i 9. Caldrà recollir-les al vestíbul de l’ajuntament de dimecres a divendres els matins de deu a una del migdia, o bé a la Biblioteca Carles Morató dimecres i dijous de cinc de la tarda a vuit del vespre.

El primer de setembre, tant al matí com a la tarda, només podran reservar lloc les persones empadronades a Solsona, mentre que els dies 2 i el 3 ho podrà fer tothom qui ho vulgui. S’estableix un màxim de cinc invitacions per persona i caldrà facilitar el nom i el telèfon de tothom que ocupi una localitat per al seu registre –en canvi, els infants que s’asseguin a la falda no caldrà comptabilitzar-los. Aquest sistema de distribució d’invitacions, no preveu a possibilitat de reserves per telèfon o correu electrònic. Tal com es va fer per Corpus, els ballets de la Festa Major es faran amb capacitat restringida i amb el públic assegut. En cas que s’exhaureixin les entrades, s’obrirà una llista d’espera per cobrir les baixes d’última hora.

La regidora de Cultura, Judit Gisbert, demana un compromís a les persones que tinguin invitació per evitar que quedin llocs buits i per solidaritat amb la gent que es quedi sense invitació una vegada s’exhaureixin. Igualment, a fi de facilitar que el màxim nombre de persones pugui veure les danses, es demana a les famílies anar-hi un sol dia dels dos possibles. 

Les localitats no estaran numerades. L’accés a la plaça Major s’obrirà tant el dia 8 com el dia 9 a partir de tres quarts de dotze del migdia. Els accessos seran pel carrer del Castell, la plaça de Palau i el carrer de Sant Cristòfol.

Com ja és habitual de cada any des del 2014, l’Ajuntament de Solsona reserva un espai a la plaça Major per facilitar l’assistència als ballets tradicionals a les persones amb mobilitat reduïda. Les limitacions d’espai obliguen a regular aquesta reserva mitjançant la inscripció prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana del consistori entre l’1 i el 3 de setembre. En cas que la demanda sigui superior, es prioritzarà l’assignació de lloc als infants. Hi col·labora Creu Roja del Solsonès amb voluntaris per assistir el públic amb cadires de rodes.

També els dies 1, 2, i 3 de setembre el vestíbul de l’ajuntament dispensarà les entrades gratuïtes per assistir als concerts de nit dels dies 8 i 9 de setembre a la Sala Polivalent. El primer estarà amenitzat per l’Orquestra Junior’s i el segon, per La Principal de la Bisbal.

La programació completa de la 368a Festa Major de Solsona es pot consultar a www.solsonalafesta.net/festamajor.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   FESTA MAJOR SOLSONA 2021 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
SOLSONÈS
Camerata Granados porta ‘Una nit a l’òpera’ al 45è Cicle de concerts d’estiu de Solsona
SOLSONÈS
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi

SOLSONÈS
S’obren les inscripcions als casals gratuïts de setembre de Solsona, Olius i Torà
SOLSONÈS
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals
SOLSONÈS
Tornen les visites nocturnes de Solsona Experience amb “La nissaga dels Torroja: de Solsona al món”
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]