Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El mestre Jaume Cela i el filòsof Juli Palou parlaran de l'Ofici de mestr@ a l'Àgora Educació
L'acte se celebrarà el pròxim 8 de març a la sala d’actes de la FUB a 2/4 de 7 de la tarda. Per assistir a l’acte cal inscriure’s prèviament.
El mestre Jaume Cela i el filòsof Juli Palou parlaran de l'Ofici de mestr@ a l'Àgora Educació.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/03/2022 15:08
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
L’ofici de mestr@ es el quart tema que s’abordarà en el cicle de diàlegs educatius de l’Àgora Educació 2022, organitzada per la Fundació Universitària del Bages – UManresa. Aquest diàleg, que tindrà lloc el 8 de març, a les 18.30 h, el protagonitzaran Jaume Cela i Juli Palou.

Cela va dirigir i exercir com a docent a l’Escola Bellaterra, és mestre, escriptor, pedagog i és col·laborador habitual en premsa i en revistes de pedagogia. De la seva banda, Juli Palou és doctor en Filosofia i Ciències de l’Educació i fa recerca sobre les creences del professorat sobre l’ensenyament de la llengua en contextos plurilingües. La conversa entre tots dos tindrà lloc a la sala d’actes de l’edifici FUB1 i per assistir-hi cal inscriure’s en aquest enllaç:  https://www.inscriu.me/ca/dialeg-educatiu-ofici-de-mestr

El diàleg forma part del programa d’activitats “Àgora 2022., Mestres que (es) transformen”. La programació, adreçada a fomentar la reflexió i el debat entre la comunitat educativa de la ciutat per activar canvis i millores als centres educatius, dona resposta a un encàrrec de l’Ajuntament de Manresa en el marc del programa d’activitats de Manresa 2022, que commemora els 500 anys de l’estada d’Ignasi de Loiola a la capital del Bages.

El cicle de diàlegs, una dotzena en total, s’allargarà fins al mes de novembre. Els propers diàlegs abordaran qüestions com Educació 360; Eines digitals; Escola i filosofia; La bellesa de la vida; Escola i cultura; Escola i Transformació comunitària; Escola i Societat; i Innovació p er a la transformació.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AGORA 2022   UMANRESA   MANRESA 2022 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El nou grau en Dret inicia les classes
ACTUALITAT
David Casellas, degà del Col·legi d'Advocats de Manresa, assumeix la coordinació del nou grau en Dret
ACTUALITAT
Excel·lent cum laude per a la tesi doctoral d'Oriol Massegú

ACTUALITAT
La Clínica Odontològica Universitària rep els primers 46 estudiants
ACTUALITAT
Seleccionat al PIRE 2026 un projecte d’Olga Borao
ACTUALITAT
La consellera de Recerca i Universitats inaugura oficialment la Clínica Odontològica Universitària
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]