Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El mestre Jaume Cela i el filòsof Juli Palou parlaran de l'Ofici de mestr@ a l'Àgora Educació
L'acte se celebrarà el pròxim 8 de març a la sala d’actes de la FUB a 2/4 de 7 de la tarda. Per assistir a l’acte cal inscriure’s prèviament.
El mestre Jaume Cela i el filòsof Juli Palou parlaran de l'Ofici de mestr@ a l'Àgora Educació.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/03/2022 15:08
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
L’ofici de mestr@ es el quart tema que s’abordarà en el cicle de diàlegs educatius de l’Àgora Educació 2022, organitzada per la Fundació Universitària del Bages – UManresa. Aquest diàleg, que tindrà lloc el 8 de març, a les 18.30 h, el protagonitzaran Jaume Cela i Juli Palou.

Cela va dirigir i exercir com a docent a l’Escola Bellaterra, és mestre, escriptor, pedagog i és col·laborador habitual en premsa i en revistes de pedagogia. De la seva banda, Juli Palou és doctor en Filosofia i Ciències de l’Educació i fa recerca sobre les creences del professorat sobre l’ensenyament de la llengua en contextos plurilingües. La conversa entre tots dos tindrà lloc a la sala d’actes de l’edifici FUB1 i per assistir-hi cal inscriure’s en aquest enllaç:  https://www.inscriu.me/ca/dialeg-educatiu-ofici-de-mestr

El diàleg forma part del programa d’activitats “Àgora 2022., Mestres que (es) transformen”. La programació, adreçada a fomentar la reflexió i el debat entre la comunitat educativa de la ciutat per activar canvis i millores als centres educatius, dona resposta a un encàrrec de l’Ajuntament de Manresa en el marc del programa d’activitats de Manresa 2022, que commemora els 500 anys de l’estada d’Ignasi de Loiola a la capital del Bages.

El cicle de diàlegs, una dotzena en total, s’allargarà fins al mes de novembre. Els propers diàlegs abordaran qüestions com Educació 360; Eines digitals; Escola i filosofia; La bellesa de la vida; Escola i cultura; Escola i Transformació comunitària; Escola i Societat; i Innovació p er a la transformació.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AGORA 2022   UMANRESA   MANRESA 2022 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura
ACTUALITAT
UManresa posa en contacte 47 estudiants i una vintena d'empreses
UMANRESA
L'Ajuntament de Manresa i UManresa consoliden la jornada d'educació 0-3 com a espai de referència

ACTUALITAT
Oberta la convocatòria dels premis del Lab 0_6
ACTUALITAT
USènior inicia el curs 26-27 amb prop de 400 alumnes
ACTUALITAT
Envellir lluny de casa centrarà una nova edició del projecte Bages Ciència Ciutadana
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]