Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Ballada Popular de Gitanes torna amb força diumenge a Sant Vicenç de Castellet
La plaça de l’Ajuntament serà el punt de trobada de les quinze colles després de tres anys d’absència per la situació de pandèmia.
La Ballada Popular de Gitanes torna amb força diumenge a Sant Vicenç de Castellet. Foto: SVC

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
03/06/2022 11:04
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
La Ballada Popular de Gitanes torna amb força aquest diumenge a Sant Vicenç de Castellet amb la participació de 300 dansaires a la plaça de l’Ajuntament. La festa recupera el carrer en la seva plenitud després d’un parèntesi de tres anys a conseqüència de la situació de pandèmia i hi farà amb una quinzena de colles (Antic Dansaires, Exdansaires, Niu, Catalana, Castellet, Escola Sant Vicenç, FEDAC, Geganters, Club Natació Castellet, Esbart, Picapoll, Vallhonesta, Nova, Nou Horitzó i Puigsoler). L’acompanyament musical anirà a càrrec de la Cobla Ciutat de Terrassa.

Ruta de la tapa

Coincidint amb la ballada popular, diumenge al migdia es recuperarà la ruta de la tapa amb la col·laboració dels establiments de restauració El Celler, Bonachera, El 33, Choc & Dolç i Ca la Neus.

Dissabte, la prèvia

La festa d’interès local viurà un primer moment important dissabte coincidint amb la Ballada Popular de Gitanes Infantil i Juvenil a la plaça de l’Ajuntament (18.30 hores).

El cap de setmana de gitanes és organitzat per l’Associació de Balladors de Gitanes amb la col·laboració de l’Associació Musical Castellet, la Colla de Geganters de Sant Vicenç de Castellet, l’Esbart Dansaire Santvicentí i l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet. El consistori ha col·locat uns tendals a la plaça de l’Ajuntament per protegir els dansaires i el públic que segueixi l’acte. La festa compta amb la pàgina web www.lesgitanes.cat amb tota la informació de l’esdeveniment. Aquest any es commemora el 30è aniversari de la recuperació com a festa popular d’una tradició que té 115 anys d’història.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BALLADA DE GITANES   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
ST. FRUITÓS
Concurs per crear la mascota que representarà la Capitalitat del Bàsquet Femení
BAGES
La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb una aposta renovada

BAGES
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
SÚRIA
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
BAGES
Fonollosa treu a subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]