Caprabo, marca de supermercats líder a Catalunya, avança en la implementació delseu pla estratègic de transformació i inicia una nova etapa de companyia amb una innovadora proposta de comunicació que evoca els valors tradicionals del comerç de proximitat. Ho fa a través de figures joves, femenines i vinculades al món de la cultura, una nova aposta diferenciadora en el mercat.
Dona, joventut i cultura La nova comunicació de Caprabo està construïda en etapes ben diferenciades al llarg de l'exercici, cadascuna d' elles ambientada en una zona de Catalunya i protagonitzada per dones joves que representen els valors diferencials de la marca. Així,si en un primer moment van ser protagonistes la Vall d'Aran, l'aranès, la cantant Alidé Sans i la celebració de la primera edició del CapraboFest a Vielha, en aquesta nova etapa prenen el relleu l'estiu, la Costa Brava i la poesia.
En aquesta ocasió, és la poeta catalana Aina Torres qui ha creat una obra literària per a Caprabo en la qual evoca la vida, l'estiu, la llum i l'alegria. La campanya està ambientada al mar Mediterrani, amb imatges de la Costa Brava i la poesia "Al cor de l'estiu". Benvingut l’Estiu. Poema d’Aina Torres Tornarem als camins que ens duen al mar, allà on la mirada té el gust de la sal, on neixen els sols a les mans.
Caprabo, empresa pionera en l'ús de l'aranès La nova comunicació de Caprabo va arrencar al maig amb un anunci de publicitat en aranès, protagonitzat per la jove cantant aranesa Alidé Sans i gravat a la Vall d'Aran, a la província de Lleida. L'anunci d'estiu ens porta, ara, a la Costa Brava i al mar Mediterrani, a moments de lleure i compartits en família. Cultura, diversitat, igualtat i sostenibilitat Aquest nou posicionament de Caprabo pretén mostrar, a través de diverses històries protagonitzades per dones catalanes, com ha evolucionat Catalunya durant els darrers anys i com la companyia ha estat present al llarg d'aquest procés de canvi.
A més, està emmarcat en el nou model de proximitat basat en la cultura, la diversitat, la igualtat de gènere i l'apoderament de la dona, i la sostenibilitat, eixos de desenvolupament del pla de transformació de la companyia. El fil conductor de la nova comunicació de la companyia és el claim "Benvinguda la vida" en clara referència a aquesta nova etapa que inicia la companyia, però també a un nou període de renovació i optimisme per a tothom. Alhora, la paraula "Benvingut" es converteix en fil conductor de tota la comunicació de la companyia i s'aplica en els diferents canals.
La poeta Aina Torres Aina Torres Rexach
(Barcelona, 1984) és poeta, escriptora, periodista i gestora cultural. Ha publicat Dones Rebels. Històries contra el silenci (Sembra Llibres, 2019), el poemari Baula de la nit (Pagès Editors, 2018), l'antologia Manual de Pedrolo (Amsterdam. Ara Llibres, 2018), la biografia Montserrat Roig. La memòria viva (Sembra Llibres, 2016) (2ª edició) i el poemari Dos hiverns i un incendi (Viena Edicions, 2014) (2ª edició), guanyador del Premi de Poesia Martí Dot. A més, ha escrit en els llibres col·lectius Dones, Arbres i poesia (Voliana Edicions, 2021), Terra de ningú (Pol·len Edicions, 2017), A Ovidi Montllor. Un temps, una estima, una idea (Lo Diable Gros, 2016) i Màtria. Noves veus poètiques dels Països Catalans (Germania, 2013). Actualment, treballa com a periodista a TV3 en el programa cultural Quan arribin els marcians.
Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. Té una xarxa de gairebé 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi, la personalització de l’oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients fan servir regularment la seva Targeta Club Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.