Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Fira de la Llenega arriba a Cardona el proper diumenge 30 d'octubre
La jornada comptarà amb un concurs boletaire infantil, música en directe i un tast gastronòmic i de vins.
La Fira de la Llenega arriba a Cardona el proper diumenge 30 d'octubre.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez   
24/10/2022 13:54
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
Cardona acollirà el proper diumenge, 30 d’octubre, la que serà la 29a Fira de la Llenega a la vila, una jornada que comptarà amb activitats per a tots els públics i amb la varietat de bolets com a fil conductor. En l’edició d’enguany prendran protagonisme l’exposició micològica a càrrec de l’Agrupació Micològica del Berguedà, un espectacle de danses i música folk de l’Escola Municipal de Música o un showcooking a càrrec del xef Jordi Llobet.

Ja de bon matí, i durant tota la jornada, els botiguers trauran la parada al carrer, pel centre històric. En aquest mateix espai tindrà lloc, d’11 a 13:30 hores, el concurs infantil de bolets. Al Passeig de la Fira hi haurà parades d’artesania. El mercat setmanal s’ubicarà entre la Plaça de la Fira i la Plaça del Vall. A la Plaça del Mercat s’hi ubicarà, durant tot el matí, parades amb tot tipus de varietat de bolets i la ja tradicional exposició micològica, de 10 a 14 hores.

 De cara al migdia, al Passeig de la Fira, hi haurà una degustació de tapes cuinades amb bolets a càrrec de productors locals i que, prèviament, caldrà comprar els tiquets a partir de les 11 del matí (3€ per tapa). També al mateix Passeig hi haurà un concert a càrrec de Dr. Swinguez.

L’estrella Michelin manresà Jordi Llobet, present a la Fira

La Fira de la Llenega oferirà un showcooking, que es traduirà amb uns tallers de cuina amb bolets i tast amb maridatge de vi. Es farà a la sala polivalent del Centre Cívic en horari de 12:00 a 13:00 del migdia. L’aforament és limitat i l’entrada es pot adquirir a cardonaturisme.cat Jordi Llobet compta amb una estrella Michelin i va ser proclamat segon millor cuiner d'Espanya l’any 2008 amb 2 sols Repsol. Actualment, dirigeix l’Escola Espai Gastronòmic Jordi Llobet de Manresa.

“No em donis carbasses!”

L’Unió de Botiguers i Comerciants de Cardona (UBIC) organitzen, de cara a la tarda, una sessió de cinema familiar al Pavelló Municipal amb crispetes i begudes al pavelló municipal. Acte seguit, hi haurà ball amb Marc Anglarill, botifarrada i bingo. La jornada finalitzarà amb un concurs a la millor disfressa i a la més original. Podreu trobar tota la informació ampliada als canals oficials de la UBIC.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DE LA LLENEGA   CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
BAGES
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
POLÍTICA
ERC Bages celebrarà una trobada comarcal per reivindicar el treball compartit pels pobles i ciutats

BAGES
Fonollosa treu a subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
ST. FRUITÓS
Finalitzen les obres de millora de la via pública al barri de la Rosaleda
SÚRIA
La Síndica de Greuges visita Súria en la seva primera estada oficial a la vila
La Fàbrica Nova, protagonista de la 10a Fira dels Playmòbils de Manresa
La Síndica de Greuges visita Súria en la seva primera estada oficial a la vila
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Finalitzen les obres de millora de la via pública al barri de la Rosaleda
Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges
Sant Fruitós de Bages l’humor irònic de Quim Vila i Fermí Fernández
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]