Divendres 17 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Un infant de la Llar Sant Joan de Déu participa al calendari
Una part de la recaptació aconseguida amb el calendari del 2022 s'ha destinat a equipar un parc infantil per als nens i nenes de famílies refugiades allotjades a la Llar Sant Joan de Déu de Manresa.
Un infant de la Llar Sant Joan de Déu participa al calendari.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
10/11/2022 13:39
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Un dels protagonistes del calendari solidari Bombers amb Causa per a l'any 2023 és un infant atès a la Llar Sant Joan de Déu de Manresa. El nen va participar en una sessió fotogràfica amb professionals del cos de Bombers de la capital del Bages i la setmana passada va assistir, juntament amb la seva família, a la presentació del calendari i l'entrega de la recaptació de la passada edició, que permetrà finançar diferents projectes de Sant Joan de Déu adreçats a la infància. Un d'aquests projectes és el Parc Infantil per a nens i nenes de famílies refugiades allotjades a la Llar Sant Joan de Déu de Manresa, gestionada per la Fundació Germà Tomàs Canet, que ha rebut una dotació econòmica de 20.000€.

La tendresa com a fil conductor del calendari solidari 2023

Manresa va ser, juntament amb Arbúcies, Valls, Lleida, Malgrat, Benifallet, Esparraguera, Barcelona, Andorra, Balaguer, Aran, i Girona un dels escenaris de les 12 sessions fotogràfiques que integren el calendari de Bombers amb Causa 2023. En la nova edició del 2023, el fil conductor del calendari és la tendresa. Parlar d'infància és parlar d'il·lusió, d'alegria, de futur i també de tendresa. Quan els nens i nenes pateixen una malaltia, han estat hospitalitzats o són exclosos per patir un trastorn de salut mental o discapacitat, la sessió fotogràfica del calendari es converteix en una via d'escapament que els fa oblidar, encara que només sigui durant una estona, les seves realitats. És un dia que, tant infants com bombers, recorden tota la vida i que millora el seu benestar emocional, però també és una jornada que omple d'orgull a totes les parts implicades. Mes a mes, parlem del dia de la sessió fotogràfica, així com de la història de superació de cada infant.

La iniciativa solidària Bombers amb Causa permet seguir finançant programes de recerca en malalties infantils i projectes d'atenció a la infància en risc d'exclusió social duts a terme a diferents centres Sant Joan de Déu de Catalunya. Amb la nova recaptació, ja són 701.961€ els diners aconseguits pel projecte des del 2011.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LLAR SANT JOAN DE DÉU   CALENDARI 
També et pot interessar:
SÚRIA
El reciclatge i la reducció de residus, temes centrals del calendari de la Closcaneta
ACTUALITAT
Calendari oficial de festes laborals a Catalunya 2026
MANRESA
L'Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la rica i variada fauna del riu Cardener

ST. FRUITÓS
L’Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la cultura i les tradicions de Sant Fruitós
MEDI AMBIENT
El bosc d’abans i d’ara, tema central del «Calendari dels Pagesos» del 2026
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages impulsa un concurs de fotografia per a l’edició del calendari
Treballant per tenir un carrer Guimerà apte per als vianants
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]