Dimarts 09 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Constitució de la comissió de seguiment del POUM
El saló de sessions de la Casa de la Vila va acollir el passat dijous 17 de novembre la sessió constitutiva de la comissió de seguiment del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Súria, que actualment es troba en fase de tramitació.
Constitució de la comissió de seguiment del POUM. Foto: AJS

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
23/11/2022 21:39
La Fira Viba tanca una nova edició amb una gran èxit de públic
L'Ajuntament de Manresa convoca el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Herrerías es el tercer fitxatge del Covisa Manresa
La constitució de la comissió de seguiment del POUM va estar presidida per l’alcalde Albert Coberó i el regidor d’Urbanisme, Economia i Hisenda, Suport a Projectes Estratègics Municipals i Suport a l’Alcaldia, Miquel Àngel Montañá. El POUM és l’eina d’ordenació urbanística bàsica per definir les línies bàsiques de creixement i desenvolupament del municipi.

En la sessió constitutiva de la comissió de seguiment, també hi van participar l’arquitecte municipal, Jaume Espinal, i els membres de l’equip redactor del POUM, Eduard Fenoy i Laura Termes. En el transcurs de l’acte, l’equip redactor va informar sobre l’estat de tramitació del POUM i les línies mestres dels treballs d’elaboració realitzats fins ara. La propera reunió de la comissió de seguiment del POUM tindrà lloc el proper 15 de desembre.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: POUM   SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
La població empadronada de Súria creix fins a les 6.288 persones
SÚRIA
Informació sobre la temporada d'estiu 2026 de la Piscina Municipal
ST. FRUITÓS
L'Ajuntament i la Cooperativa L’Agrícola arriben a un acord per dotar d’usos públics La Sala cooperativa

BAGES
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
L'Ajuntament i la Cooperativa L’Agrícola arriben a un acord per dotar d’usos públics La Sala cooperativa
Detall d'un balcó del barri de la Mion
La Fira Viba tanca una nova edició amb una gran èxit de públic
Bany de medalles i de reconeixements per l'extraordinaria actuació de la representació sub16 de l'Avinent
L'atleta santfruitosenca de l'Avinent Manresa Mar Santanach va millorar ahir el Rècord Absolut
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
L'Ajuntament de Manresa convoca el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans
Trànsit reforça les accions per reduir la sinistralitat dels motoristes


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]