Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pep Guardiola i Manel Estiarte dirigiran la Càtedra de Lideratge en Valors d'UManresa
Dues personalitats referents del món esportiu, Pep Guardiola i Manel Estiarte, assumiran la direcció de la nova Càtedra de Lideratge en Valors, que tindrà seu a UManresa. Creada per promoure estils de lideratge que tinguin un impacte positiu en l'entorn tant local com global, la trajectòria personal i professional dels dos directors ha de contribuir a fer-ne més visibles els principis i objectius i a dotar-la de projecció internacional. La càtedra comptarà amb una direcció acadèmica integrada per Valentí Martínez i Carlota Riera i una subdirecció, que ostentarà Albert Estiarte.
Pep Guardiola i Manel Estiarte dirigiran la Càtedra de Lideratge en Valors amb seu a Manresa.

UMANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
21/12/2022 11:52
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
La Càtedra de Lideratge en Valors ha estat impulsada per la Fundació Universitària del Bages (FUBages), va ser aprovada pel Consell General de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), en data de 23 de novembre de 2022, i ratificada pel Patronat de la FUBages, el 14 de desembre, i pel de la Fundació Universitària Balmes, el 20 de desembre. La seva presentació pública es farà durant el primer trimestre del 2023, en el marc d'un acte que comptarà amb la participació de tots els seus màxims responsables. L'esdeveniment servirà per fer una exposició detallada dels seus objectius i del full de ruta que guiarà la seva activitat durant els propers anys.


Vincular el rigor acadèmic amb la pràctica professional
Les càtedres universitàries són un instrument per apropar el món acadèmic i el professional i per facilitar la transferència de coneixement i experiència de l'un a l'altre. La de Lideratge en Valors neix amb la voluntat de crear les condicions perquè les organitzacions, els equips i les persones utilitzin el lideratge per promoure canvis positius en l'entorn, especialment des de l'empresa, la salut, l'educació i l'esport. Treballarà en línies diferents: la recerca i la innovació sobre lideratge ètic basat en valors, la docència, la formació, la consultoria i la divulgació, així com  el foment d'espais de reflexió i debat i també de la sensibilització de la ciutadania.

Pep Guardiola és exjugador de futbol i actualment entrena el primer equip de futbol del Manchester City. Persona de reconegut prestigi a l'àmbit esportiu, , va rebre la Medalla d'Honor del Parlament de Catalunya, el 2011, per la seva capacitat per transmetre els valors de "l'esportivitat, el treball en equip, l'esforç i la superació personal". Manel Estiarte és exwaterpolista i membre del cos tècnic de Pep Guardiola al Manchester City. Ha estat olímpic en diferents ocasions i va formar part del Comitè Olímpic Internacional. Va rebre el Premi Príncep d'Astúries dels esports, el 2001, per la seva trajectòria esportiva exemplar.

Albert Estiarte és metge de les seleccions estatals de waterpolo, amb les quals ha estat vuit cops olímpic, director adjunt de la Fundació Althaia i Medalla al Mèrit Esportiu de l'Ajuntament de Manresa. Valentí Martínez és doctor en Psicologia, expert en lideratge i direcció de persones i equips, formador i consultor nacional i internacional i director general de la Fundació  Universitària del Bages. Carlota Riera, doctora en Psicologia social, ha desenvolupat la seva trajectòria professional i acadèmica en àmbits com el lideratge i la innovació transformativa i, actualment, és la directora de desenvolupament corporatiu de la Fundació Universitària del Bages.


UManresa, un campus de la UVic-UCC
La signatura d'un acord de federació amb la Fundació Universitària Balmes, el 30 de gener de 2014, va convertir la Fundació Universitària del Bages en la seu del campus Manresa (UManresa) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Especialitzat en tres àrees de coneixement, Ciències de la Salut, Educació i Empresa, els seus 25.000 metres quadrats acullen activitat docent, d'investigació, d'innovació i transferència i de serveis i consultoria en les seves àrees d'expertesa. Compta amb dues facultats, on s'imparteixen els graus en Medicina, Infermeria, Fisioteràpia, Logopèdia, Podologia, Administració i Direcció d'Empreses i Mestre d'Educació Infantil; un centre de formació professional superior, amb cicles de grau superior en Pròtesis Dentals, Educació Infantil, Administració i Finances i Comerç Internacional; així com una escola de postgrau i d'idiomes, el Centre d'Innovació en Simulació o el laboratori d'experimentació científica en les primeres edats (Lab 0-6), entre altres  centres d'innovació i transferència de coneixement.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades
ACTUALITAT
L’alumnat d’Odontologia fa les primeres pràctiques a la Clínica Odontològica
ACTUALITAT
Els estudis de Fisioteràpia incorporen un dinamòmetre

ACTUALITAT
El màster en Emergències Extrahospitalàries estrena l’espai
ACTUALITAT
La sexualitat en el context de les malalties cròniques
ACTUALITAT
El Patronat de la FUB aprova el pressupost
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
L’Ajuntament ofereix noves propostes de formació gratuïtes en el marc dels Tallers Ocupa’t


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]