Dijous 30 de novembre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç inicia la licitació en modalitat de concurs per redactar el projecte de la piscina coberta
El consistori decidirà el projecte guanyador a la primavera en el marc d’una obra que inclourà el cobriment de la piscina i l’ampliació de les instal·lacions del gimnàs municipal i dels vestidors.
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet inicia la licitació en modalitat de concurs de projectes per redactar el projecte executiu de la piscina coberta.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/01/2023 15:22
AMPANS i el Servei d'Ocupació de Catalunya impulsen l’orientació i la inserció laboral de 91 persones
Un alumne del Lacetània participa al hackató de Manresa
L'esbart santfruitosenc Som Riu d'Or, Grup de l'Any al premi Adifolk
La recerca i la innovació de la Catalunya Central continuen en augment
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha iniciat la licitació per a la redacció de l’avantprojecte, el projecte bàsic i d’execució de la nova piscina coberta municipal, les seves connexions amb el Pavelló i la urbanització de l’entorn del nou edifici. El consistori ha publicat les bases del concurs de projectes al perfil del contractant aquesta setmana i el termini per presentar les propostes tècniques acabarà el 15 de febrer amb un pressupost de 149.683 euros.

Cinc finalistes

El concurs de projectes estableix una primera fase en què se seleccionaran un màxim de cinc projectes. El segon pas serà triar la millor proposta entre les cinc persones o empreses finalistes per part d’un jurat pluridisciplinari. El consistori vol tenir acabat el concurs a la primavera per afrontar l’execució de l’obra el proper mandat. El projecte inclou la construcció d’una nova piscina coberta amb dos vasos al costat de l’actual pavelló esportiu, amb la voluntat d’optimitzar els recorreguts i minimitzar l’ocupació de nous espais. L’obra inclourà l’ampliació de les instal·lacions del gimnàs municipal i els vestidors. La piscina coberta amb els dos vasos permetrà fer compatibles les activitats de competició amb les de lleure i salut.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PISCINA COBERTA   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L'esbart santfruitosenc Som Riu d'Or, Grup de l'Any al premi Adifolk
ST. JOAN
Sant Joan encén l’arbre de Nadal i les llums aquest divendres
BAGES
Castellbell i el Vilar finalitza les obres que corregiran les inundacions que es produeixen a la piscina

ACTUALITAT
Àltima amplia i reforma íntegrament el Tanatori de Cardona dotant-lo de més espai i comoditat
ST. FRUITÓS
L'Ajuntament restaurarà la zona de la Tolega afectada per l'incendi, amb un ajut de la Diputació
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages portarà la llum de Nadal a tot el poble, des del campanar de La Sagrera
Les boires apareixen de nou a Manresa
L'Ajuntament restaurarà la zona de la Tolega afectada per l'incendi, amb un ajut de la Diputació
L’Ajuntament de Solsona treu dues obres a concurs
Comencen els treballs de reforma dels sanitaris de l'escola Monsenyor Gibert
La campanya comercial de Calaf "El Gran Laureanu" celebra 5 anys amb molts premis!
Karol Green i el cor Sol Kwaya presentaran diumenge al Kursaal l’espectacle ‘Soultic Voices’
Manresa Teatre Musical portarà aquest cap de setmana el musical ‘Hi havia una vegada, al bosc’
Afectacions de trànsit a l'entorn del Congost per l'11è Ciclocròs Ciutat de Manresa, aquest diumenge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]