Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Detenen quatre persones per cultivar 1.626 plantes de marihuana
Un incendi a la casa va destapar la plantació.
Detenen quatre persones per cultivar 1.626 plantes de marihuana.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
25/04/2023 14:25
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra de la comissaria de Moià i Manresa, juntament amb el Vigilant de Calders, van detenir el dimecres 19 d'abril tres homes i una dona, de 54, 30 i 22 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. El passat 19 d'abril, pels volts de les onze del matí, els mossos van rebre un avís per un incendi en una masia de Calders (Moianès).

Quan els agents van arribar al lloc, juntament amb el vigilant municipal de Calders, van observar una gran columna de fum que sortia de la part dreta de la casa. Al lloc hi havia quatre persones que no volien deixar accedir als agents i que els informaven que ja s'encarregaven d'apagar el foc. L'incendi es va complicar i els mossos juntament amb el vigilant van fer sortir de la zona a les quatre persones fins a l'arribada dels bombers.

Un cop els bombers van apagar l'incendi els agents van detectar que a l'interior de la finca hi podia haver una plantació indoor de marihuana. Des de l'exterior els mossos van detectar restes de plantes, torretes i material que s'utilitza en aquest tipus de plantacions. També van localitzar una caixa amb marihuana en procés d'assecament.

Davant d'això, els mossos van detenir les quatre persones per la seva presumpta relació amb un delicte contra la salut pública. L'endemà els mossos van fer una entrada i perquisició a la finca. A l'interior es van localitzar dues estances amb 1.626 plantes de marihuana i diferents bosses amb 7,5 kg de cabdells. També hi havia una complexa instal·lació amb transformadors, focus, extractors, i altres objectes destinats al cultiu indoor. Els detinguts va passar el dia 21 a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DETINGUTS   FET DIVERS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Els Mossos detenen un conductor begut i amb el permís de conduir suspès
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen dos homes per cultivar marihuana en un immoble de Balsareny
ACTUALITAT
Els Mossos detenen quatre persones per cultivar marihuana

ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra desarticulen un grup criminal a Manresa que sostreia motocicletes
ACTUALITAT
Els Mossos denuncien un home per maltractament animal a Castellbell
ACTUALITAT
El conductor d'una furgoneta ha mort en una sortida de via a la B-431 a Avinyó
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]