Diumenge 01 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Un accés a peu pla, lavabos nous i un vestidor adaptat, principals novetats a les piscines municipals
Obren les inscripcions a les activitats ludicoesportives, que arrenquen el dilluns 26 i s’allarguen una setmana.
Un accés a peu pla, lavabos nous i un vestidor adaptat, principals novetats a les piscines municipals.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/06/2023 15:54
La Fàbrica Nova acollirà la presentació de la revista "Sàpiens"
AMPANS posa a prova 300 professionals de 13 empreses al Circuit de Barcelona-Catalunya
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
Una entrada més directa i accessible, un vestidor adaptat i lavabos nous són les principals novetats que es trobaran els usuaris de les piscines municipals de Solsona a partir del dia 25 de juny. Mentre finalitzen les obres a contrarellotge, aquesta setmana l’Ajuntament ha obert les inscripcions a les activitats ludicoesportives per a infants i joves de 3 a 16 anys, que començaran el dia 26.

Les piscines municipals tindran a partir d’ara una entrada accessible, sense escales, i més directa des del carrer. A la banda esquerra de l’entrada hi haurà la taquilla i a la dreta, un vestidor adaptat i nous lavabos. Pel que fa a l’entorn de les piscines, s’ha millorat l’espai enjardinat i s’han plantat vuit moreres més, una espècie d’arbre de creixement ràpid, per ampliar les zones d’ombra.    

Quant al programa ludicoesportiu, es manté l’oferta dels últims estius, però s’allarga una setmana més, fins al primer de setembre. Funcionarà els matins de dilluns a divendres de nou a una, i combinarà els cursets de natació amb la pràctica de diferents esports, jocs de taula, tallers, activitats audiovisuals i de descoberta de l’entorn. Les inscripcions es poden fer per setmanes i les places seran limitades.

Canguratge gratuït

Aqueta temporada les famílies també podran fer ús del servei de canguratge gratuït en dues franges d’horari: de vuit a nou del matí i d’una a dues del migdia. És una acció que s’emmarca dins el projecte “Entretemps”, coordinat per l’àrea de Drets Socials, Igualtat i Feminismes del Consell Comarcal, per reforçar els serveis de cura fora de l’horari escolar i facilitar la conciliació de les famílies. Les places també seran limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció a qui ho sol·liciti. És un servei subvencionat pel programa “Temps de cures”, del Departament d’Igualtat i Feminismes, i el programa Corresponsables, del Ministeri d’Igualtat. Les propostes per al públic adult, com sempre, es reserven per a la tarda: hi haurà cursets de natació de dilluns a divendres a les tres de la tarda i aiguagim a les quatre. També hi haurà carril lliure de natació a partir de dos quarts de dues, de dilluns a divendres, i de les onze del matí els caps de setmana.

Inscripcions en línia i presencials

Les inscripcions es poden cursar en línia a la plataforma https://piscinesmunicipals.ajsolsona.cat/, o bé presencialment a l’OAC de l’ajuntament fins al 23 de juny i a la recepció de les piscines a partir del dia 25. S’admetran inscripcions fins al dimecres anterior a la setmana d’inici, sempre que hi hagi places lliures.

Tot i que el pressupost municipal d’aquest any preveia inicialment una inversió de 250.000 euros per reduir el vas de la piscina gran, l’obra s’ha hagut de desestimar i ajornar, en tant que el cost era notablement superior. D’aquí que s’hagi replantejat la inversió amb les actuacions de millora dels serveis que s’estan acabant d’executar. D’altra banda, no s’ha pogut buidar completament la piscina a causa del decret de sequera, motiu pel qual s’ha repintat una franja d’un metre des de la superfície. Així mateix, se segellaran esquerdes per on es registrin fuites d’aigua.   



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PISCINES   SOLSONA  
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
SOLSONÈS
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona
SOLSONÈS
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027

SOLSONÈS
Solsona restaura les dues gàrgoles de la font gòtica de la plaça de Sant Isidre
SOLSONÈS
Se suspèn el Solsbirra Fest de Solsona d’aquest cap de setmana
SOLSONÈS
Mira l’Art de Solsona obre la convocatòria d’artistes per a la sisena edició
La tradició de celebrar la Castanyada
La biodiversitat de ratpenats i petits mamífers, indicadors de bona salut dels rius de les Guilleries
El Kids&Us encara un nou repte a la díficil pista del Baskonia
AMPANS posa a prova 300 professionals de 13 empreses al Circuit de Barcelona-Catalunya
La Fàbrica Nova acollirà la presentació de la revista "Sàpiens"
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
Com preparar una taula de Castanyada bonica i econòmica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]