Dimarts 29 de abril de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Impulsem intensifica converses per acordar un pla de governabilitat a Manresa
La candidatura municipalista treballa per arribar a un acord programàtic per engegar una nova etapa a la ciutat que la doti d’un projecte de futur sota la idea de capitalitat. En aquesta línia, també es treballa en un pla de xoc per abordar els principals problemes en seguretat, civisme i habitatge.
Impulsem intensifica converses per acordar un pla de governabilitat a Manresa.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
14/06/2023 13:36
Manresa va viure també l'apagada general de tot el país
Manresa realitzarà campanyes d'inspecció de consum de caràcter sancionador
Texpol celebra el seu 75è aniversari posant en valor el seu equip humà
Programació de Cineclub de maig a juny del 2025
Arrel del trencament de les negociacions entre Junts i ERC, la formació municipalista treballa conjuntament amb altres formacions per tal que la ciutat pugui tenir un govern sòlid i amb un pla de legislatura que permeti a la ciutat avançar en els principals reptes de futur alhora que progresa fermament en la resolució de les problemàtiques assenyalades per totes les formacions al llarg de la passada campanya electoral del mes de maig com són la seguretat, el civisme, l’economia productiva i l’habitatge. La candidatura manresana vol posar al servei de la ciutat l’experiència i el currículum dels regidors entrants, Joan Vila i Jesús Alonso, en matèries com l’economia productiva i l’urbanisme. Pla de xoc Les formacions negociadores plantegen actuar, en primer lloc, en termes de seguretat i civisme incrementant a mig termini la ràtio policia/habitant, recuperant la policia de barri i treballant per incrmeentar la presència policial al carrer conjuntament amb Mossos, alhora que continua l’operatiu tremall i les patrulles mixtes.

En segon lloc, remarcar l’importancia de l’economia productiva a través de fer més atractiva la ciutat per als treballadors i les empreses amb més sòl indústrial i uns serveis adequats que permetin generar avantatges competitives. En darrer lloc, el Pla de xoc en matèria d’habitatge per tal d’incrementar els pisos de lloguer amb preus assequibles. Reptes de futur La ciutat ha de recuperar una visió i un projecte de futur amb la mirada posada al 2040. La formació, en veu de Joan Vila, assegura que cal “actuar ara per solucionar els problemes de la gent”, però continua, “mantenint una estratègia llarg placista per tal que la ciutat aconsegueixi tenir un rumb que la torni a fer Capital”.

Els principals reptes de futur, assegura Impulsem Manresa, són garantir i incrementar al qualitat de vida dels manresans i manresanes, generar economia productiva, del coneixement i de la innovació a través del projecte de la Fàbrica Nova i, en darrer lloc, ser capital cultural i esportiva mitjançant alguns dels projectes presentats per la formació local com son la ciutat esportiva del Congost, l’escenari de concerts al Parc de l’Agulla o l’implantació d’un centre d’interpretació del vi a l’antic edifici de la Cambra de Comerç de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IMPULSEM MANRESA 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Impulsem avala les ordenances fiscals
POLÍTICA
Impulsem Manresa inicia un cicle de visites per acostar-se als barris de la ciutat
POLÍTICA
Impulsem es presenta en societat visionant la Manresa del futur i obrint les portes a consolidar el projecte

POLÍTICA
“Impulsem” es constitueix com a partit polític
POLÍTICA
Impulsem Manresa cita els grups municipals per unir esforços en la reivindicació de la C-55
POLÍTICA
Impulsem ratifica en assamblea el pacte amb ERC i PSC per formar govern a Manresa
'200.000 dones' al teatre comarcal, aquest divendres
Projecció de quatre curtmetratges basats en llibres infantils
Programació de Cineclub de maig a juny del 2025
Texpol celebra el seu 75è aniversari posant en valor el seu equip humà
Més de 1.200 professionals de l'atenció primària es formen en qualitat i seguretat dels pacients
Més de 500 alumnes de 3r i 4t d’ESO pujaran aquesta setmana a l’escenari del Kursaal
La fotografia de l'apagada quedarà per la història
L'Ajuntament de Manresa, Regió7 i Prensa Ibèrica organitzen la tercera edició de la Nit del Comerç


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]