Divendres 21 de març de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Impulsem es presenta en societat visionant la Manresa del futur i obrint les portes a consolidar el projecte
El partit municipalista s’ha presentat davant de més d’una setantena de persones a l’auditori de la Plana de l’Om, on ha presentat volgut posar en valor l’acció de govern i la visió de ciutat.
Imatge d'arxiu.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/04/2024 08:03
L'Ajuntament sol·licita una subvenció europea per rehabilitar la Fàbrica dels Panyos i Sant Francesc
Els Mossos d'Esquadra detenen tres persones per estafar 7.600 euros a una dona de Manresa
Inauguració nova planta d'hospitalització Clínica Sant Josep
Traslladen a Educació les necessitats en matèria d’equipaments
L’ara ja Partit polític d’àmbit municipal, Impuslem Comarques Centrals, s’ha presentat aquest en societat a l’auditori de la Plana de l’Om. L’acte ha reunit més d’una setantena de persones de la societat civil, així com també membres de l’equip de govern al consistori manresà, doncs l’invitació es va fer extensible a tots els regidors. En paraules de Joan Vila, que aparegui per primer cop un partit degudament format i inscrit al nostre territori, i en particular a Manresa, demostra que “la nostra societat civil és viva, activa i batega”

Repensem Manresa, encarem el futur

Sota el títol “Repensem Manresa, encarem el futur”, el regidor i flamant President del partit, Joan Vila, ha reivindicat l’orgull de ser de la Catalunya Central i manresà, i ha explicat la ciutat que ha disenyat amb el seu equip. En primer lloc, ha repassat breument els últims anys, assegurant que “a casa nostra, hem tingut governs més o menys brillants en termes de gestió però, lamentablement, penso que ens ha faltat un lideratge fort amb una visió de ciutat clara, consistent i de futur”. A continuació ha remarcat l’importancia d’exportar models d’èxit que ja existeixen, on ha sentenciat “La ciutat que he somniat és una ciutat Capital, Central i Líder. Emmirallem-nos en altres ciutats, fem de Manresa la Basilea catalana pel que fa a la gestió del coneixement i l’especialització, fem de Manresa l’Oñati catalana, pel que fa el sentiment de pertinença, l’amor per la cultura i la llengua i la vetlla de l’entorn fent-lo compatible amb el progrés o fem de Manresa la Chambery catalana, tot un model en la gestió de l’administració local, la mobilitat i la reordenació territorial”. A partir d’aquí, el discurs s’ha centrat en divulgar els quatre eixos principals de la seva visió de ciutat: Capital del coneixement i del talent, Capital econòmica i social, Capital cultural i de l’esport i Capital de la qualitat de vida. En aquest punt, Vila ha remarcat que “només hi ha una formula perquè els manresans ens sentim bé i còmodes a la ciutat. Necessitem una ciutat bella, una ciutat neta, una ciutat cívica i segura, una ciutat verda i una ciutat participativa”. El parlament ha conclòs amb Joan Vila assegurant que tot el que fa el grup municipal, i el que per extensió farà el partit, és per deixar als seus fills una ciutat millor on poder-se desenvolupar personal i professionalment.

L’importancia del municipalisme a la Catalunya Central

En la presentació hi ha participat Judit Vinyes, regidora de Berga i presidenta del grup municipal Berga Grup Independent, que ha posat en valor “l’importancia del municipalisme pel progrés dels nostres pobles i ciutats”. També ha volgut recalcar la rellevancia que té pel territori teixir aliançes entre els diferents grups independents com a eina de cohesió del territori i per tenir un altaveu comú alhora de consturir sinergies amb les administracions supramunicipals o bé reivindicar necessitats del territori.

Obra de govern

El regidor Jesús Alonso ha pres la paraula per mostrar l’obra de govern i els resultats assolits en els vuit mesos des que van entrar al govern del consistori, tot i que ha assegurat que la feina feta, i la que ha de venir, donarà més fruits amb el pas del temps. Alonso, que és regidor d’Habitatge, Centre Històric i Llicències i Activitats, s’ha centrat en explicar les polítiques que s’estan duent a terme per revertir la situació al Centre Històric. Alonso ha volgut remarcar l’esforç que s’esta fent sobre el parc edificat de la ciutat i les accions decidides per fomentar la desocupació. L’acte ha clos amb la presentació de l’executiva del partit Impulsem Comarques Centrals, que estarà formada per 12 membres, així com una síndicatura per a la defensa de l’associat. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IMPULSEM MANRESA 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Impulsem avala les ordenances fiscals
POLÍTICA
Impulsem Manresa inicia un cicle de visites per acostar-se als barris de la ciutat
POLÍTICA
“Impulsem” es constitueix com a partit polític

POLÍTICA
Impulsem Manresa cita els grups municipals per unir esforços en la reivindicació de la C-55
POLÍTICA
Impulsem ratifica en assamblea el pacte amb ERC i PSC per formar govern a Manresa
POLÍTICA
Impulsem intensifica converses per acordar un pla de governabilitat a Manresa
La plaça Independència comença a canviar d'imatge
Sant Fruitós es reuneix amb E-Distribución per exigir solucions davant els reiterats talls elèctrics a Pineda
El BAXI Manresa visita un Baskonia que necessita remuntar posicions
‘La faula de l’esquirol’ de La Baldufa Teatre i ‘Tots ocells’ de LaPerla29, aquest dissabte a Manresa
L'Ajuntament sol·licita una subvenció europea per rehabilitar la Fàbrica dels Panyos i Sant Francesc
Els Mossos d'Esquadra detenen tres persones per estafar 7.600 euros a una dona de Manresa
Inauguració nova planta d'hospitalització Clínica Sant Josep
Traslladen a Educació les necessitats en matèria d’equipaments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]