UManresa llança un nou grau en Gestió de la Societat Digital, que es començarà a impartir el proper curs 2023-2024. És una titulació innovadora, pensada per formar professionals que puguin gestionar organitzacions i projectes digitals, des d'una punt de vista interdisciplinari, que abasta des de la gestió del Big Data al coneixement i aprofitament de les noves tecnologies i la gestió d'equips multidisciplinaris per abordar problemes i tasques complexos.
Diferents empreses expertes en transformació digital s'han interessat en seguir de prop el desplegament d'aquesta titulació perquè dona resposta a les seves necessitats de personal qualificat que necessiten. Amb tot, pensem que també és útil i cada cop ho serà més per a totes les empreses que volen afrontar els reptes de la transformació digital. Si és el vostre cas, heu de saber que:Com a empresa, podeu facilitar l'accés de personal de la vostra plantilla a aquests estudis, amb bonificacions a càrrec de la FUNDAE o dels Permisos Individuals de Formació (PIF). A UManresa, podem assessorar-vos i gestionar tots els tràmits necessaris per accedir-hi.
El grau s'imparteix en modalitat semipresencial, la qual cosa permet molta flexibilitat per combinar estudis i activitat professional. La titulació preveu convalidacions per a persones amb titulacions universitàries prèvies afins. S'estudiarà cada cas en concret. El grau es planteja des de la col·laboració estreta amb el teixit empresarial, per tal d'acostar al màxim la formació a les necessitats de les empreses.