Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les targetes T10 i TMes del bus urbà de Manresa es mantenen a meitat de preu
L’Ajuntament de Manresa manté la rebaixa temporal del 50% de tots dos títols de transport, després que el govern espanyol ha prorrogat les ajudes directes als ens locals fins al 31 de desembre de 2023.
Les targetes T10 i TMes del bus urbà de Manresa es mantenen a meitat de preu. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/07/2023 10:11
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
Les targetes multiviatge T10 i TMes del bus urbà de Manresa mantindran el preu de 4,55 euros i 16 euros, respectivament, fins al 31 de desembre de 2023, arran de la decisió del govern espanyol d’allargar les ajudes directes als ajuntaments mig any més per tal que puguin mantenir el preu reduït del transport públic urbà. L’Ajuntament de Manresa continua assumint el 2 0% del cost del bitllet i l’Estat el 30%. La rebaixa temporal del preu de les dues targetes multiviatge es va iniciar l’agost de 2022 i es va prorrogar i rebaixar novament el gener d’aquest any. Actualment, les dues targetes són un 50% més econòmiques que fa un any. Pel que fa al bitllet senzill, es manté al preu de 2 euros.

Evolució del preu de les targetes

L’agost del 2022, el preu de la T10 va passar de 9,10 euros a 6,35 euros (-30%), i el de la TMes de 32 a 18 euros, una disminució del 43%, ja que per decisió municipal es va optar per complementar el 30% que hi posava l’Estat amb un 13% més amb l’objectiu d’aconseguir una fidelització de l’usuari. El mes de gener de 2023, el govern espanyol va prorrogar la rebaixa sempre que els ajuntaments complementessin el 30% amb un 20% més per adherir-se als ajuts. D’aquesta manera, la T10 va passar a valdre 4,55 euros i la TMes, 16. La rebaixa del 50% es va començar a aplicar el 16 de gener amb una durada de fins al 30 de juny, quan els dos títols de transport havien de tornar als preus de fa un any. Amb la pròrroga actual, la T10 i la TMes continuen valent la meitat. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BUS MANRESA 
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Un dels nous busos urbans de Manresa
MANRESA
El bus urbà de Manresa assoleix el 2025 un nou rècord històric
MANRESA
Manresa estrena nou recorregut del Bus Urba al centre de la ciutat

MANRESA
Aquest dilluns es posa en marxa el nou itinerari del bus urbà
MANRESA
El bus amplia horari per la Festa Major i hi haurà un servei llançadora pel Castell de Focs
MANRESA
El bus urbà de Manresa bat el rècord de passatgers i supera el llindar dels tres milions d'usuaris
La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi
Neix “Althaia llegeix”, un projecte per fomentar la lectura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]