Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Mossos d'Esquadra detenen un home per conducció temerària a la C-25
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit de Manresa van detenir dissabte passat un home, de 43 anys, com a presumpte autor de tres delictes contra la seguretat viària i un delicte de resistència i desobediència als agents de l'autoritat.
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per conducció temerària a la C-25.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
20/07/2023 16:02
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El dissabte passat pels volts de les onze del matí es va rebre l'avís que un cotxe circulava en sentit contrari per la carretera C-25, al punt quilomètric 120, al terme municipal de Rajadell (Bages). Diversos testimonis van alertar que circulaven correctament i es van haver d'apartar per no col·lidir amb el vehicle infractor. Ràpidament, els mossos es van desplaçar fins al lloc i van localitzar el vehicle infractor que circulava en el sentit correcte de la marxa, però ho feia de forma erràtica fent ziga-zagues. Els agents van intentar aturar al conductor, però aquest va fer cas omís a les indicacions. L'infractor es va desviar per la sortida 118 de la carretera C-25 i al cap de pocs metres va accedir en un camí de terra on es va acabar aturant.

Quan els agents es van acostar al conductor van detectar que mostrava signes evidents de trobar-se sota la influència de begudes alcohòliques. En el moment d'efectuar la prova d'alcoholèmia, es va negar. Davant d'aquests fets, se'l va detenir per conduir sota la influència de begudes alcohòliques, per la negativa a sotmetre's a la prova d'alcoholèmia i a la prova de detecció de drogues, per conduir un vehicle de motor de manera temerària i per un delicte de resistència i desobediència als agents de l'autoritat. També se'l va denunciar administrativament per no disposar d'assegurança, no tenir la ITV, no fer ús del cinturó de seguretat i no tenir els pneumàtics amb les condicions òptimes per circular. El detingut va passar l'endemà a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FET DIVERS   DETINGUT 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
ACTUALITAT
Detenen catorze joves relacionats amb aldarulls i saquejos després d'una protesta d'estudiants
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen una parella per estafar més de 13.000 euros a 21 persones

ACTUALITAT
Brutal assalt a Manresa: deixen inconscient un home de 66 anys al mig del carrer i li roben
ACTUALITAT
Detenen un home per estafar 18.600 euros a dues persones d'edat avançada a Castellterçol
ACTUALITAT
Detenen dos homes per un robatori amb força en una empresa de Santpedor
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]