Dissabte 02 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar aprova el cartipàs per al mandat 2023-2027
El nou consistori, format per sis regidors, passa d’una dedicació d’1’77 a 1’95 jornades laborals i manté congelat el sou de l’alcalde Adrià Valls Sellés.
Ajuntament de Castellbell i el Vilar.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/07/2023 10:19
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha aprovat el cartipàs per al mandat 2023-2027. El consistori augmenta la dedicació dels sis regidors de l’equip de Govern que passaran a tenir una dedicació global d’1’77 a 1’95 jornades laborals en aquest mandat. El màxim permès per la llei per municipis amb la població de Castellbell i el Vilar és de 3 jornades laborals, que equival a tres dedicacions senceres.

Més dedicació

La partida destinada als salaris augmenta en 9.511 euros respecte a l’any passat. Passa dels 93.826 euros de 2022 (incloses despeses de Seguretat Social) als 103.338 (incloses despeses de Seguretat Social) per l’increment de la dedicació dels membres de l’equip de Govern. L’alcalde Adrià Valls Sellés manté el sou brut de 40.000 euros anuals amb una dedicació del 100% assumint les regidories de Seguretat Ciutadana i Emergències, Desenvolupament Rural, Medi Ambient i Sostenibilitat i Transparència i Comunicació. El salari màxim brut per a alcaldia d’un municipi de les característiques de Castellbell i el Vilar és de 46.464 euros anuals segons la llei de pressupostos generals de l’Estat de 2023. 

Per la seva part, la regidora Núria Martorell tindrà una dedicació del 35% amb un sou brut de 14.000 euros anuals liderant les regidories de Participació Ciutadana i Entitats, Igualtat, i Serveis Generals. Carla Lluís Serra assumeix les regidories d’Esports, Salut, Gent Gran amb una dedicació del 30% i un sou brut de 12.000 euros anuals. Finalment, Alícia Pérez Alonso té responsabilitat en les regidories d’Educació, Serveis Socials, Infància i Joventut amb una dedicació del 30% i un sou brut de 12.000 euros anuals.

La resta de membres de l’equip de Govern són Aleix Cubí Piqué (regidories d’Hisenda, Promoció Econòmica i Empresa i Comerç) i Francesc Devant Piñeiro (regidories de Via Pública i Obres i Urbanisme i Urbanitzacions). Mantenen les retribucions de l’anterior equip de Govern amb 350 euros per a cada sessió de la Junta de Govern Local.

Increment de dedicació, no de sou

El nou equip de Govern de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, que fa poc més d’un mes que està liderant el consistori ha fet un ajust a l’alça de les dedicacions d’algunes regidores i regidors perquè l’actual situació de l’Ajuntament requereix d’una major dedicació per gestionar de manera més eficient els recursos municipals. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament impulsa noves actuacions de millora de la via pública al barri La Rosaleda
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza una baixada al riu d’Or en el marc del projecte “Llegim el riu”

ST. FRUITÓS
Els alumnes del Programa de Formació Inserció de l’Institut Gerbert d’Aurillac visiten l’Ajuntament
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages organitza la Setmana de l’Emprenedoria
ST. FRUITÓS
L’alcalde de Sant Fruitós de Bages es reuneix amb el president i els consellers del Govern
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
Celebració de la lliga del Centre d'Esports
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
El 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica 'Vila de Súria' acaba amb victòria surienca
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket
L’Ajuntament impulsa noves actuacions de millora de la via pública al barri La Rosaleda
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]