Divendres 18 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament reprograma el tractament fitosanitari als plàtans del Passeig Pere III i la plaça Espanya
El tractament es farà la nit de dijous 3 a divendres 4 d’agost. L’actuació nocturna s’havia de dur a terme a mitjan juliol i es va ajornar pel pic de calor del dia 18.
L’actuació es farà en els plàtans del Passeig Pere III, des de Muralla del Carme fins a la plaça Onze de Setembre.

MANRESA / Redacció  
03/08/2023 11:03
Esport Central retransmetrà en directe el partit entre la UE Cornellà i el CE L’Hospitalet
Les Biblioteques de Manresa i el Centre d'Estudis del Bages presenten l'exposició 'Recordem Manresa'
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal
El 9è Solxicsona presenta novetats de literatura, ràdio i ciència
L’Ajuntament de Manresa ha reprogramat el tractament fitosanitari de mitjan juliol als plàtans del Passeig Pere III i la plaça Espanya a la nit de dijous 3 a divendres 4 d’agost. L’actuació es farà a l’arbrat del Passeig des de la Muralla del Carme fins a la plaça Onze de Setembre. Per tal de reduir les molèsties als veïns, s’han acotat trams horaris en els quals e s demana a la ciutadania que tanquin portes i finestres que donin a l’exterior.

L’actuació es farà en els plàtans del Passeig Pere III, des de Muralla del Carme fins a la plaça Onze de Setembre, inclosos els de plaça Espanya. L’actuació es farà per trams i a hores definides per tal d’evitar molèsties al veïnat:

- Tram de la Muralla del Carme fins a la plaça Neus Català Pallejà, de les 12 de la nit a les 2 h.

- Tram de la plaça Neus Català Pallejà a la plaça Espanya, de les 2 de la nit a les 3 h.

- Tram de la plaça Espanya a la plaça Onze de Setembre, de les 3 de la nit a les 4 h.

També estava previst aplicar el tractament fitosanitari a les albízies i alzines dels carrers Canonge Mulet, Casanovas, Ignasi Balcells, Sant Francesc i plaça Icària, però en aquests casos, la presència d’insectes ja és molt baixa o nul·la i no s'espera que torni a augmentar. És per aquest motiu que en aquests carrers no es realitzarà el tractament previst inicialment. Igualment passa en el tram del Passeig Pere III, des de plaça Onze de Setembre fins a la Ben Plantada, on ara mateix hi ha molt poca quantitat d'insectes, i per aquest motiu, no és necessari ni oportú tractar.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TRACTAMENT FITOSANITARI   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Les Biblioteques de Manresa i el Centre d'Estudis del Bages presenten l'exposició 'Recordem Manresa'
MANRESA
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 8 d'octubre
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa homenatja Maria Acuña González amb motiu del seu centenari

FUTBOL
Covisa Manresa comença aquest dissabte una de les lligues més igualades i imprevisibles
MANRESA
L'Ecoviure es prepara per a una nova edició al centre de Manresa
MANRESA
El Museu del Barroc de Catalunya desxifra la constant barroca de la creació contemporània
Covisa Manresa comença aquest dissabte una de les lligues més igualades i imprevisibles
Tot comprant entrades per espectacles del Kursaal
L'Ajuntament de Manresa homenatja Maria Acuña González amb motiu del seu centenari
Ramon Madaula porta aquest diumenge al teatre Conservatori ‘Loop’
La cantant i trompetista Alba Careta presentarà aquest dissabte al teatre Conservatori el quart àlbum
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 8 d'octubre
Les Biblioteques de Manresa i el Centre d'Estudis del Bages presenten l'exposició 'Recordem Manresa'
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]