Dimecres 06 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament solsoní recluta voluntaris pel pas de La Vuelta
Les persones que hi estiguin interessades poden contactar amb la Policia Local fins al dia 23.
El trànsit es tallarà des de la carretera de Manresa i fins a la carretera de Bassella a l’altura del carrer d’Antoni Gaudí.

SOLSONÈS / Redacció  
10/08/2023 10:45
Manresa aposta per la justícia global i el consum conscient aquest maig
La Tallinn Health University of Applied Sciences i UManresa comparteixen els respectius models
S'obre la convocatòria del XIX Concurs Sons de la Mediterrània
L’Ajuntament de Solsona programa 17 noves visites als barris
Solsona tornarà a figurar en el mapa de La Vuelta el proper dilluns 28 d’agost, concretament en la tercera etapa, que surt de Súria i s’acaba a Arinsal (Andorra). Per garantir la seguretat de la cursa en el tram solsoní i facilitar el dispositiu necessari que coordinarà la Policia Local, l’Ajuntament fa una crida per reclutar voluntaris. Es calcula que faran falta una trentena llarga de persones, a banda dels cossos de seguretat.
 
El trànsit es tallarà des de la carretera de Manresa i fins a la carretera de Bassella a l’altura del carrer d’Antoni Gaudí a partir de quarts de dues del migdia i fins a dos quarts de tres, aproximadament. L’organització preveu el pas de la cursa ciclista per Solsona a les dues. Així mateix, es tallarà el trànsit durant unes hores a la plaça del Camp, on farà parada la caravana publicitària pels volts de les dotze i durant vint minuts.
  
Els voluntaris es convocaran a mig matí per dur a terme tasques de vigilància al llarg  del tram per evitar l’accés de vehicles i informar els conductors. Les seves funcions acabaran quan hagi passat la cursa. Qui estigui interessat a col·laborar-hi pot contactar fins al dia 23 amb la Policia Local de Solsona adreçant-se presencialment a la comissaria (carrer de la Regata, 1), trucant al telèfon 973483040, o bé enviant un correu electrònic a policia-local@ajsolsona.cat, en què es faciliti el nom, l’edat i les dades de contacte (telèfon i correu electrònic). Per fer de voluntari només cal ser major d’edat. El dijous previ a la ronda ciclista, el dia 24, es convocarà una reunió de coordinació.  
 

Crida a les entitats 
Igualment, l’Ajuntament agrairà la col·laboració d’entitats esportives, tal com ha passat en esdeveniments ciclistes anteriors. En la seva 78a edició, aquesta és la tercera vegada que La Vuelta passa per Solsona els últims 25 anys –anteriorment, ho va fer el 1999 i el 2012–, si bé el desplegament més important es va posar en pràctica el 2009 amb motiu del Tour de França. 
 
Per al regidor d’Esports i primer tinent d’alcalde, Joan Parcerisa, aquesta “tornarà a ser una ocasió excel·lent per donar visibilitat mediàtica a la ciutat i, alhora, que la població de casa gaudeixi d’un espectacle esportiu de primer ordre”. Inclosa en la màxima categoria ciclista mundial, l’UCI World Tour, La Vuelta mobilitza uns 176 corredors, 46 cotxes d’equip, 30 vehicles d’organització i un dispositiu de 85 motocicletes.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
L’Ajuntament de Solsona programa 17 noves visites als barris
SOLSONÈS
Bona coordinació entre cossos i dades globals positives
SOLSONÈS
Solsona acull el 9 de maig la proclamació de la pubilla i l’hereu de la Catalunya Central

SOLSONÈS
Comitè d’avaluació i seguiment del programa que transformarà el nucli antic
SOLSONÈS
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
SOLSONÈS
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
Vistes de la plaça Sant Domènec
La Tallinn Health University of Applied Sciences i UManresa comparteixen els respectius models
Manresa aposta per la justícia global i el consum conscient aquest maig
S'obre la convocatòria del XIX Concurs Sons de la Mediterrània
L’Ajuntament de Solsona programa 17 noves visites als barris
El Mercat de la Terra del mes maig se centra en el cultiu de l’albergínia blanca
El Documental del Mes torna a la Plana de l’Om amb la projecció ‘Escrivint Hawa’ de Najiba Noori
La transformació de la plaça d’Aguilar de Navarcles, publicada al prestigiós blog d’arquitectura HIC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]