Divendres 06 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Diputació integra la carretera B-423 a l'entramat urbà de Súria millorant-ne l'itinerari de vianants
Aquesta setmana han començat les obres d'integració de la carretera B-423, entre els PK 0+190 i el PK 0+450, a l'entramat urbà de Súria, així com també de millora de les condicions actuals de l'itinerari de vianants i la permeabilitat del tram comprès. Aquesta actuació, projectada per la Diputació de Barcelona, té un pressupost base de licitació de 380.790,33 € (IVA inclòs) i un termini d'execució de 5 mesos.
Punt d'inici de les obres al PK 0+190 de la B-423, sentit Castelladral.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
07/10/2023 08:28
Manresa ha rebut 13,7 milions d'euros dels fons Next Generation per impulsar projectes i actuacions
El Circo Encantado porta misteri, riures i circ de gran format per a tota la família
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central
Durant les obres s'executarà una vorera al costat dret al llarg de tot el tram per tal de donar continuïtat al pas de vianants d'est a oest, que inclourà arbrat i enllumenat; es millorarà la intersecció amb el carrer de Girona incloent dos passos de vianants; s'executaran mesures de pacificació del tram i de protecció del nou pas de vianants; i, es millorarà el drenatge de la carretera en diversos punts. Actualment aquest tram de carretera presenta, en el seu marge dret, les característiques d'una carretera de caràcter interurbà ja que no hi ha continuïtat en els itineraris de vianants. Això dificulta la connexió entre els diversos barris de Santa Maria i Bellavista.

Visita de Lluïsa Moret
La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, va visitar Súria , on va ser rebuda per l'alcalde Albert Coberó i la resta de la corporació municipal. Durant la trobada, es van abordar temes d'interès municipal com la construcció de la nova Biblioteca Pública i el projecte de construcció del Servei d'Atenció Integral en l'Àmbit Rural (SAIAR) que serà el centre de Dia per gent gran "Cal Pau", entre d'altres. Durant la jornada d'ahir, Moret també va visitar El Pont de Vilomara i Rocafort, Manresa i Callús.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIBA   SURIA 
També et pot interessar:
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
SÚRIA
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
SÚRIA
Taller per a famílies amb adolescents a Súria

SÚRIA
La Policia Local i la Brigada actuen per facilitar l'accés al Cementiri
SÚRIA
La Setmana de la Gent Gran comença amb una caminada, una actuació musical i un taller
SÚRIA
Uns 135 participants prenen part en les curses de la 4a Escaldada Trail de Súria
El segon arbre de Nadal més gran de Catalunya el de Manresa
Els Pastorets de Cardona faran un gir radical amb un guió més dinàmic i canvi de teatre
Manresa ha rebut 13,7 milions d'euros dels fons Next Generation per impulsar projectes i actuacions
L'Ajuntament tractarà un centenar de xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
Nova edició de la missió comercial a Mèxic, amb una cinquantena de reunions
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
Detenen catorze joves relacionats amb aldarulls i saquejos després d'una protesta d'estudiants


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]