Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Exposició "50 anys de fotoperiodisme de Kim Manresa"
La mostra recull una selecció de les seves millors fotografies capturades al llarg de cinc dècades de treball. Sota el nom "50 anys de fotoperiodisme de Kim Manresa", és una oportunitat única per a tot el públic per endinsar-se en la trajectòria de Manresa i descobrir el poder que tenen les imatges en el periodisme.
Exposició "50 anys de fotoperiodisme de Kim Manresa".

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
23/10/2023 12:19
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
L'exposició reuneix fotografies emblemàtiques que han estat publicades en mitjans de comunicació nacionals i internacionals al llarg de la seva carrera. El periodista col·legiat és conegut per la seva habilitat per capturar moments transcendentals, ja sigui en situacions de conflicte internacional, manifestacions socials o retrats íntims de personatges influents. Les seves fotografies transmeten una gran sensibilitat i profunditat, mostrant la seva capacitat per connectar amb els temes i les persones que fotografia.

La comissària de l’exposició, Esther Molas, recorda com "aquell jove de Nou Barris que disparava per denunciar les injustícies al barri ha assolit un nom de prestigi en el fotoperiodisme" denunciant amb imatges la contaminació dels rius, la crema dels boscos, les injustícies cap a les dones...fins a fotografiar les persones guanyadores del Premi Nobel de Literatura, que també es poden veure en l’exposició a la capital del Bages.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COL·LEGI DE PERIODISTES 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
El periodista Xavier Rius Sant ja és nou col·legiat d'honor en reconeixement a la seva trajectòria
ACTUALITAT
Conversa a la Setmana del Llibre en Català
ACTUALITAT
Els Premis Batec reconeixen Francesc Garriga com a Periodista de l'Any

ACTUALITAT
Premi Plata per al periodista Jesús Sagués, Responsable de premsa del Govern a la Catalunya Central
ACTUALITAT
Documental sobre els pioners de la ràdio
MANRESA
Bus gratuït per anar a l'homenatge de Planes
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]