Divendres 30 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Kursaal acollirà aquest dissabte la tragicomèdia ‘Lali Symon’
Una obra escrita i dirigida per Sergi Belbel per homenatjar a les mares i a les persones cuidadores.
El Kursaal acollirà aquest dissabte la tragicomèdia ‘Lali Symon’.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
03/11/2023 14:52
El Mercat Puigmercadal celebrarà la Castanyada aquest divendres 30 d'octubre
Brutal assalt a Manresa: deixen inconscient un home de 66 anys al mig del carrer i li roben
Dades objectives per a la recerca en ictus
Tres activitats refermen el vincle d'UManresa amb el Tocats de Lletra
Aquest dissabte, 4 de novembre (18h), la Sala Gran del Kursaal acollirà la tragicomèdia ‘Lali Symon’ escrita i dirigida per Sergi Belbel i que interpreta Emma Vilarasau, Mont Plans i Júlia Bonjoch. Una producció del Teatre Romea i el Grec Festival de Barcelona per homenatjar a les mares i a les persones cuidadores. La Lali –Emma Vilarasau– és una gran estrella reconeguda i estimada pel seu públic. No és exactament una actriu, sinó més aviat una comedianta. I encara més concretament, una monologuista. Els seus xous, divertits, irònics, i també punyents, delecten el públic als teatres i també a la televisió.

El que ningú no coneix és la seva autèntica personalitat, ni la vida privada de l’estrella, Lali Symon. I molta gent es pregunta si ella, que sempre es mostra alegre, enginyosa, directa i desinhibida davant la gent, és igual a dins i a fora de l’escenari. I així, veurem que, quan s’apaguen els focus, es transforma en una altra persona i manté una relació especial i molt intensa amb dues dones decisives per a la seva vida privada: la seva mare i la seva filla, a les quals sempre ha mantingut al marge de la seva professió.

Les entrades per veure ‘Lali Symon’ tenen un preu de 22€ (18€ per a majors de 65 anys, 10€ amb Carnet Galliner i menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
La Sala Gran del Kursaal acull aquest dissabte ‘Dones valentes’
CULTURA
La Factoria de Dansa de Terrassa porta divendres a la sala gran del Kursaal ‘Dancing Beethoven’
CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t portarà aquest dissabte al teatre Conservatori ‘Mentida podrida’

CULTURA
El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al Teatre Conservatori
CULTURA
La Sala Gran del Kursaal acull aquest cap de setmana en dues funcions l’obra de Jordi Oriol
MÚSICA
El violoncel·lista Pau Codina actuarà aquest diumenge a l’Espai Plana de l’Om
Els plomalls de les canyes solen predir hiverns freds sí són llargs
El grup de teatre Som Actius, omple la sala petita del Kursaal
La Sala Gran del Kursaal acull aquest dissabte ‘Dones valentes’
Música per la Llibertat clourà els 9 anys de concentracions a Manresa el dia 3 de novembre
Manresa participa en tres trobades europees de mobilitat, habitatge i innovació urbana
Dades objectives per a la recerca en ictus
Tres activitats refermen el vincle d'UManresa amb el Tocats de Lletra
El Cicle de Cinema Infantil CineXic porta «Astres immòbils» a Sant Fruitós


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]