Diumenge 01 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Convocatòria d’ajuts per reformar habitatges de lloguer social
L’Ajuntament subvencionarà fins a 6.000 euros per pis amb obres executades durant aquest any.
Convocatòria d’ajuts per reformar habitatges de lloguer social. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/11/2023 13:13
La Fàbrica Nova acollirà la presentació de la revista "Sàpiens"
AMPANS posa a prova 300 professionals de 13 empreses al Circuit de Barcelona-Catalunya
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
Els titulars de pisos buits de Solsona que durant el 2023 hagin fet obres de rehabilitació per destinar-los a lloguer social podran sol·licitar acollir-se als ajuts de la regidoria d’Habitatge a partir del 14 de novembre. Es concedirà el 50 per cent de la despesa fins a un màxim de 6.000 euros per pis. L’objectiu de la convocatòria, segons les bases aprovades unànimement pel Ple de final de setembre, és mobilitzar el parc privat d’habitatges buits per tal que els seus propietaris duguin a terme les obres de posada a punt i se n’acabin formalitzant contractes d’arrendament. D’aquesta manera es vol incrementar l’oferta d’habitatges de lloguer a un preu assequible. Per això s’hi podran acollir els pisos on s’hagin fet obres durant aquest any i de nova incorporació a la borsa d’habitatge municipal amb una durada mínima de cinc anys, en el cas de persones físiques, o de set, en el de persones jurídiques. 

Són subvencionables despeses derivades de l’adequació del pis per aconseguir-ne les condicions mínimes d’habitabilitat, el condicionament d’instal·lacions de serveis segons la normativa vigent, l’arranjament de banys i cuines, la millora de l’aïllament tèrmic i acústic, així com treballs de manteniment i conservació de parets, terres, portes i finestres.

29.000 euros de dotació pressupostària

La sol·licitud s’haurà de presentar preferentment de forma telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament (https://solsona.eadministracio.cat). Des de l’oficina d’habitatge es farà l’acompanyament necessari en la tramitació. Els ajuts s’atorgaran a través de concurrència no competitiva per rigorós ordre d’entrada de la sol·licitud fins que s’exhaureixi la dotació pressupostària, que és de 29.000 euros.  L’any passat es van acollir a aquests ajuts municipals vuit habitatges que han passat a formar part de la borsa municipal.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona estrena els “Dissabtes en joc” per als infants de 3 a 6 anys
SOLSONÈS
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
SOLSONÈS
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona

SOLSONÈS
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
SOLSONÈS
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027
SOLSONÈS
S’obre la votació final dels pressupostos participatius de Solsona
La tradició de celebrar la Castanyada
La biodiversitat de ratpenats i petits mamífers, indicadors de bona salut dels rius de les Guilleries
El Kids&Us encara un nou repte a la díficil pista del Baskonia
AMPANS posa a prova 300 professionals de 13 empreses al Circuit de Barcelona-Catalunya
La Fàbrica Nova acollirà la presentació de la revista "Sàpiens"
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
Com preparar una taula de Castanyada bonica i econòmica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]