Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament solsoní projecta la reforma dels vestidors de les piscines i una sala annexa als pavellons
El projecte se sotmet a exposició pública amb la intenció de licitar-ne i adjudicar-ne els treballs a principi del 2024.
L’Ajuntament solsoní projecta la reforma dels vestidors de les piscines i una sala annexa als pavellons.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/11/2023 15:34
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
Per a la propera temporada de bany, l’Ajuntament de Solsona vol tenir a punt uns nous vestidors i lavabos públics a les piscines municipals. A partir d’aquesta setmana se sotmet a exposició pública el projecte de reforma, redactat per l’arquitecta municipal Anna Grau i aprovat inicialment per la Junta de Govern Local. La intervenció inclou l’adequació d’una sala multiusos annexa al pavelló vell.   

Els vestidors i lavabos públics de la planta semisoterrani de les piscines municipals estan degradats pel pas del temps i, si bé s’hi ha anat fent obres de millora –les darreres, el 2018–,  no se n’ha solucionat definitivament el mal estat general. Per això els serveis tècnics municipals han projectat la reforma integral de l’espai, que ocupa una superfície de 206 metres quadrats.

Tal com apunta el regidor d’Esports, Joan Parcerisa, es tracta d’una actuació “pendent de fa molts anys per dignificar els vestidors de les piscines que, a més a més, permetrà satisfer les necessitats del camp de futbol municipal els dies que hi ha partits simultanis de futbol 7 i les seves instal·lacions resulten insuficients”.  

Els vestidors actuals s’ampliaran amb l’espai del vestíbul d’accés per encabir-hi tres lavabos, i es convertiran els dos lavabos existents en un de sol, a l’exterior dels vestidors. S’aixecarà el paviment per refer els desaigües, es faran parets noves de distribució de l’espai i es renovarà la instal·lació elèctrica i d’il·luminació. S’instal·laran vuit dutxes, separades entre elles per mampares de material fenòlic, i es pavimentarà la superfície amb rajola de gres porcellànic antilliscant.

Un espai polivalent per a les entitats

S’aprofitarà aquesta obra també per fusionar dues sales annexes als vestidors actuals i al pavelló vell a fi de convertir-les en un espai polivalent de 41 metres quadrats adequat amb parquet sintètic. L’objectiu, en aquest cas, és donar resposta a la “petició d’algunes entitats que fan ús de les instal·lacions que reclamen un espai per fer estiraments, escalfament o recuperació, entre altres usos, sense haver d’ocupar les pistes”, segons explica Parcerisa. De forma esporàdica, també podrà utilitzar-se per complementar el vestidor del pavelló vell, tal com passa actualment.

Aquestes obres estan pressupostades en 170.314 euros. El projecte romandrà a exposició pública fins poc abans de Nadal. La intenció és que els treballs puguin licitar-se i adjudicar-se a principi de l’any que ve i s’executin com a molt tard a la primavera. Per accedir als vestidors es mantindran les escales atesa la seva situació. L’estiu passat, la remodelació de l’accés a les piscines municipals va incloure el condicionament d’un vestidor i dos lavabos públics nous, tots accessibles, adaptats i inclusius.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní renova el Segell Infoparticipa a la transparència i la qualitat
SOLSONÈS
Solsona facilita la tramitació dels ajuts al lloguer

SOLSONÈS
La biblioteca solsonina proposa una nova sessió de recomanacions de llibres infantils i juvenils
SOLSONÈS
Últims dies per a les inscripcions als exàmens de Cambridge a Solsona
SOLSONÈS
Es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona després de vuit mesos
Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]