Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament obre un canal de WhatsApp per informar a la ciutadania
El nou servei garanteix l’enviament de notificacions sobre l’actualitat cardonina, comunicats i avisos o l’agenda cultural, entre d’altres.
L'Ajuntament obre un canal de WhatsApp per informar a la ciutadania.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/11/2023 13:43
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
L’Ajuntament de Cardona estrena un nou canal de comunicació, gratuït i unidireccional, a través de l’aplicació de missatgeria instantània WhatsApp. L’Ajuntament garanteix a través d’aquest servei l’enviament de notificacions sobre actualitat municipal, comunicats urgents, últimes hores o incidències, l'agenda cultural i d'activitats al municipi, entre d’altres.

D’aquesta manera, el canal de WhatsApp se suma a la resta de xarxes socials que ja s’utilitzen des de l’Ajuntament (Facebook, Twitter, Telegram, Instagram i Youtube) per informar a la població.  L’objectiu d’aquest nou canal de comunicació és facilitar l’accés a la informació per a tota la ciutadania de manera més immediata.

WhatsApp és una aplicació de missatgeria instantània gratuïta que permet enviar i rebre missatges entre els usuaris. Alhora, i a través de canals que permet crear l’aplicació, es poden enviar missatges undireccionalment cap a les persones que s’hi hagin subscrit. Tots aquells cardonins i cardonines que es vulguin unir al nou canal de WhatsApp de l'Ajuntament de Cardona, en primer lloc, hauran de tenir descarregada aquesta aplicació al seu telèfon (versió tant per Android com per IOS). 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis

CARDONA
Els Pastorets de Cardona faran un gir radical amb un guió més dinàmic i canvi de teatre
ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
ST. FRUITÓS
L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]