Diumenge 01 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Altreatre dinamitzarà el campament reial de Solsona amb un musical els dies 29 i 30 de desembre
L’entrada a l’espectacle Patjades és gratuïta però requereix reserva prèvia en línia a partir d’aquest divendres.
L’Altreatre dinamitzarà el campament reial de Solsona amb un musical els dies 29 i 30 de desembre. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
15/12/2023 14:51
La Fàbrica Nova acollirà la presentació de la revista "Sàpiens"
AMPANS posa a prova 300 professionals de 13 empreses al Circuit de Barcelona-Catalunya
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
La nit més esperada de l’any pels infants s’apropa quan els patges i part del seguici reial instal·len el campament a la sala polivalent de Solsona. Enguany els emissaris de Ses Majestats els Reis d’Orient recolliran les cartes el 29 de desembre a la tarda i l’endemà, dia 30, durant el matí i la tarda el decurs d’un espectacle que l’Ajuntament ha confiat a la companyia solsonina L’Altreatre. Es farà per torns d’un quart d’hora de durada. Les entrades, que són gratuïtes, es podran reservar en línia a partir d’aquest divendres.

La secció dels embolics, la d’astronomia, la carteria i el túnel del carbó són alguns dels espais del campament reial, que serà amenitzat amb dosis d’humor i música en viu. El musical, amb guió original i direcció d’Arnau Abella, es titula Patjades i mobilitzarà  22 membres de L’Altreatre, entre actors, músics i tècnics, i 23 voluntaris, bona part dels quals són del Tatrau Escola de Teatre.

26 funcions

En total s’oferiran 26 funcions de Patjades entre el dia 29 de sis a dos quarts de nou del vespre i el dia 30 d’onze a dos quarts de dues i de quatre a vuit. Per assistir-hi cal reservar lloc a Entradessolsones.com. Les places són limitades a quinze infants per torn, que podran anar acompanyats d’un o dos adults. Caldrà inscriure exclusivament els menors i una única vegada. L’organització prega a les famílies assistents que les persones adultes deixin passar els nens i nenes davant durant el recorregut. Amb l’equanimitat que els caracteritza, els patges mantindran les portes obertes durant trenta minuts després de les últimes funcions el dia 29 al vespre i el dia 30 al migdia i al vespre, per atendre aquells nens i nenes que no hagin accedit a l’espectacle. Així mateix, la bústia a través de la qual també s’envien cartes als Reis d’Orient serà al vestíbul de la sala polivalent ambdós dies mentre duri el campament reial i a l’entrada de l’ajuntament del 2 al 4 de gener en l’horari de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, fins a les tres de la tarda.   



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   NADAL 2023-24 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
SOLSONÈS
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona
SOLSONÈS
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027

SOLSONÈS
Solsona restaura les dues gàrgoles de la font gòtica de la plaça de Sant Isidre
SOLSONÈS
Se suspèn el Solsbirra Fest de Solsona d’aquest cap de setmana
SOLSONÈS
Mira l’Art de Solsona obre la convocatòria d’artistes per a la sisena edició
La tradició de celebrar la Castanyada
La biodiversitat de ratpenats i petits mamífers, indicadors de bona salut dels rius de les Guilleries
El Kids&Us encara un nou repte a la díficil pista del Baskonia
AMPANS posa a prova 300 professionals de 13 empreses al Circuit de Barcelona-Catalunya
La Fàbrica Nova acollirà la presentació de la revista "Sàpiens"
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
Com preparar una taula de Castanyada bonica i econòmica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]