Dijous 22 de gener de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

"Escolta, Cardona": quatre tardes radiofòniques al carrer al juny
El 6, 11, 20 i 26 de juny es parlarà de cultura i tradicions de Cardona i La Coromina, de gastronomia i música en un format de ràdio al carrer.
"Escolta, Cardona": quatre tardes radiofòniques al carrer durant el mes de juny.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez   
24/05/2024 13:14
El BAXI Manresa fa una remuntada èpica i derrota sobre la botzina el Neptunas
Crònica del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del dia 21 de gener
La sexualitat en el context de les malalties cròniques
Més de trenta pisos de protecció oficial
L’Ajuntament de Cardona, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, presenta “Escolta, Cardona”, una programació de quatre tardes de ràdio a l’aire lliure que es farà entre el 6 i el 26 de juny a la plaça de la Fira, plaça Àngel Guimerà, parc de la Raval i plaça Escoles Escassany. La ràdio serà un “fals directe”, és a dir, que no es podrà escoltar per cap emissora en directe, però es podrà veure posteriorment per TV Cardona, gràcies a la participació del Cinema Amateur Cardoní, i a través d’un podcast que s’emetrà posterior al web municipal cardona.cat El programa s’emmarca dins del projecte Culturament i del Pla Local de Salut, que des de la regidoria de Salut i Drets Socials organitza, des de fa tres anys, diverses activitats per promoure l’apropament de la cultura a la gent gran i impulsar el benestar emocional i la salut mental.

Programació

Dijous, 6 de juny, la plaça de la Fira serà el primer escenari que acollirà la primera taula rodona, al voltant de la cultura i tradicions de Cardona, a partir de les set de la tarda. Seguirà el dimarts 11, a la plaça Àngel Guimerà, on a partir de les 19.00 h. es parlarà sobre cultura i tradicions de La Coromina, i comptarà amb una actuació musical.

La programació seguirà el dijous 20 de juny, al parc de Raval de Sant Joan, que a partir de les set de la tarda es farà una taula rodona al voltant de la cultura gastronòmica local, amb una petita degustació a càrrec del grup de veïns del barri. Finalment, el dia 26 de juny, clourà amb un programa, a la plaça de les Escoles Escassany, al voltant de la música en el temps, un repàs de cançons des dels balls de Festa Major fins a la música actual. Està obert a tothom i en cada espai hi haurà cadires per a qui vulgui assistir d'espectador.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
Més de trenta pisos de protecció oficial
BAGES
La DO Pla de Bages convoca una nova edició del Premi Viu la Pedra Seca
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza un taller de cuina saludable

ST. FRUITÓS
La 12a Cursa dels Llebrers incorpora com a novetat la modalitat de canicròs infantil
ST. FRUITÓS
El cicle CineXic del mes de febrer porta la projecció de “Zibila i el poder de les ratlles”
ST. FRUITÓS
Tradicional esmorzar de germanor entre les entitats locals i l’Ajuntament
Un dia de pluja al Passeig Pere III de Manresa
Crònica del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del dia 21 de gener
La Plataforma de les pensions obre una nova línia de lluita
El cicle CineXic del mes de febrer porta la projecció de “Zibila i el poder de les ratlles”
La sexualitat en el context de les malalties cròniques
Més de trenta pisos de protecció oficial
La pianista Pilar López-Carrasco i el clarinetista Josep Sancho diumenge a la Plana de l'Om
La DO Pla de Bages convoca una nova edició del Premi Viu la Pedra Seca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]