Dilluns 21 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tornen les activitats infantils amb Quin Passeig!
Aquest estiu, Quin Passeig 2024 arriba carregat d'activitats infantils per fer gaudir els més petits de la casa. També tornen els tradicionals Balls a la fresca, amb música en directe.
Les activitats tindran lloc a la terrassa del Bar Plaça de Manresa.

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
11/07/2024 17:09
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals
Teatre Accessible arrenca una nova temporada a Catalunya
Calaf torna a dedicar una setmana a la gent gran
Arriba l'estiu i, com sempre, Quin Passeig ha organitzat diferents activitats orientades a l'entreteniment dels més petits. Cada dijous a les 18:30h, al Bar Plaça, tindrà lloc l'Hora del Conte amb la Cesca, seguida d'una manualitat relacionada amb la història narrada. Una oportunitat única perquè els nens i nenes desenvolupin la seva creativitat i s'endinsin en el món màgic dels contes. Els divendres a la mateixa hora, el Bar Plaça es transforma en un espai de creació amb diversos tallers pensats per estimular la imaginació i les habilitats dels més petits. Els tallers ofereixen una gran varietat d'activitats per a tots els gustos, assegurant diversió i aprenentatge cada setmana.



El programa d'activitats culminarà el 2 d'agost amb un espectacle final de cloenda a càrrec del Mag Igor, una experiència màgica que deixarà a tothom amb la boca oberta. Aquest esdeveniment especial també tindrà lloc a les 18:30h al Bar Plaça. A més, els nens i nenes tenen l'oportunitat de participar en un concurs de dibuix. Per fer-ho, només cal anar a buscar la butlleta de participació al Bar Plaça i deixar volar la imaginació sobre el paper. Les obres guanyadores es donaran a conèixer durant l'espectacle de cloenda del Mag Igor.

Per si fos poc, els dissabtes a la nit, el Bar Plaça acull els Balls d'Estiu, una ocasió perfecta per moure el cos i passar-ho bé en família i amb amics. Com sempre, els Balls aniran a càrrec dels músics Joan Vilandeny i Jordi Soler. No us perdeu cap detall de la programació d'aquest estiu! Podeu seguir el perfil d'instagram de Quin Passeig! per estar al dia de totes les activitats i novetats que han preparat per aquest estiu. Quin Passeig 2024 serà, sens dubte, un estiu ple de diversió i màgia!



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: QUIN PASSEIG 
També et pot interessar:
LES PROPOSTES D'OCI
"How are you today"
AGENDA
El proper taller infantil de Quin Passeig proposarà practicar l’anglès jugant
LES PROPOSTES D'OCI
How are you?

LES PROPOSTES D'OCI
"Vine a fer l'animal"
MANRESA
"Vull sortir a la ràdio"
AGENDA
Tornen els tallers infantils del mes de juliol del Passeig
Fotografia matinal de la plaça Neus Català
Manel Deli , Campió del Mon M50
Josep Perarnau, 1r classificat de la VIII tirada commerorativa del Mundial de tir de carrabina BR50
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
El Covisa Manresa no ha pogut puntuar en la seva estrena a la lliga
ERC celebra l’obertura del gimnàs del Pla del Puig
Diumenge 27 de setembre, concert de Dhrupad, música clàssica índia al interior de la Torre Lluvià
L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]